Навігація  

   
   
   
   
   
Все для Joomla . Бесплатные шаблоны и расширения.
 

 

Відповідь на звернення від 30.10.2017, 10:18 — Юрій 06.11.2017, 19:28
Дякуємо, проблема вирішена в оперативному порядку, система теплопостачання працює відмінно.
RE: Звернення споживачів — Марина 31.10.2017, 09:34
Щиро дякуємо за швидкість в рішення проблем з теплом
на звернення від 26.10.2017, 12:01 Юрій 26.10.2017, 20:35
Станом на 26.10.2017 по вул.П.Мирного 32/3 квартира №5 питання по опаленню вирішено, усі батареї отоплюються. Дякуємо за оперативність.
# Вже тепло Юрій 25.10.2017, 19:14
На зарічанській 6/5 вже тепло все зробили.Дуже дякую!!!
до попереднього Алла 25.10.2017, 15:17
Дякую, опалення по Залізняка 20/1, кв. 28 ввімкнули.
Подяка Натали 24.10.2017, 00:23
Большое спасибо Семчишину,Скалию,всем работникам теплосети за понимание, своевременное реагирование любых ситуаций.Видела как в субботу и в воскресенье мастера и рабочие бегали от дома к дому.Старались.Спасибо.старшая дома.Владимирская 1кв.17.
# Дякуємо Сергій Анатолійович 23.10.2017, 22:53
незважаючи на всі скарги я б хотів подякувати хлопцям за роботу собливо мастеру Максиму та робітникам Василю та михайлу,на моє прохання про "собачий холод " в квартирі бистро відреагували хоч це і було вже о 18.30 і швидко все зробили.Кам'янецька 75 квартира 52.
Дякую за професіоналізм та людське ставлення
# Дякуємо за оперативність Олена 22.10.2017, 12:10
Дякуємо за оперативність. Проспект Миру 80/1 вже при опаленні.

ЧАС ЗГАДАТИ ПРО ПЕРЕДАЧУ ПОКАЗНИКІВ КВАРТИРНИХ ЛІЧИЛЬНИКІВ ГАРЯЧОЇ ВОДИ І ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ!!!

ШАНОВНІ СПОЖИВАЧІ!
        Сервісний центр нагадує власникам квартирних лічильників гарячої води (водомірів) і теплової енергії, що для проведення нарахувань за фактично спожиті послуги, необхідно передати до абонентської служби підприємства показники лічильників.
 
Зробити це слід ВЧАСНО — до 30-го числа поточного місяця, аби забезпечити коректні нарахування у платіжних квитанціях за поточний місяць.
Передати показники квартирних приладів обліку (лічильників) можна будь-яким зручним для Вас способом: 
619-300 (багатоканальний) — з понеділка по четвер із 800 до 1700 та у п'ятницю — з 800 до 1600;
(067) 311-45-67 (Київстар) — з понеділка по четвер із 800 до 1700 та у п'ятницю — з 800 до 1600;
— https://www.teplo.km.ua/spogyvacham/stanrahunku.html — цілодобовий он-лайн сервіс офіційного сайту підприємства.

 

У разі відсутності показників приладів обліку за поточний місяць підприємство буде позбавлене можливості нарахувати споживачеві суму пільгової знижки.

Завчасно вам вдячні.

Сервісний центр підприємства.

УВАГА ! Шановні  споживачі!

  
Для Вашої зручності, з 1 листопада 2017 року на нашому сайті  розпочинає роботу «Особистий кабінет споживача»!
Реєструйтесь та отримуйте всю інформацію по розрахунках за надані підприємством послуги!!!
Ваші питання, пропозиції та побажання по роботі «Особистого кабінету споживача» надсилайте на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 
 
 

Повідомляємо, що на засіданні Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що проводилося у формі відкритого слухання 26 вересня 2017 року, схвалено проекти постанов «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30 квітня 2015 року № 1543»; «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання для потреб населення Міському комунальному підприємству «Хмельницьктеплокомуненерго»; «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31 березня 2015 року № 1171»; «Про внесення змін до деяких постанов НКРЕКП»; «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31 березня 2015 року № 1169».

 

Проекти постанов НКРЕКП разом з протоколами відкритих обговорень тарифів  та обґрунтовуючими матеріалами, необхідними для прийняття рішення, оприлюднюється з метою одержання зауважень і пропозицій шляхом розміщення на офіційному веб-сайті НКРЕКП в мережі Інтернет:

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Proekty/proekty_rishen/2017/proekt_230/proekt_230_26.09.2017.pdf;

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Proekty/proekty_rishen/2017/proekt_232/proekt_232-26.09.2017.pdf;

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Proekty/proekty_rishen/2017/proekt_229/proekt_229-26.09.2017.pdf;

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Proekty/proekty_rishen/2017/proekt_227/proekt_227-26.09.2017.pdf;

http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/Proekty/proekty_rishen/2017/proekt_226/proekt_226-26.09.2017.pdf.

 

Зауваження та пропозиції до оприлюднених матеріалів від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, приймаються до 25 жовтня 2017 року у письмовому та/або електронному вигляді за адресою: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вул. Смоленська 19, м. Київ, 03057; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., контактна особа: Улітіч Анастасія Олегівна, тел. (044) 207-19-27.

 

Відкрите обговорення проекту постанов НКРЕКП відбудеться 26 жовтня 2017 року за такими адресою:

МКП «Хмельницьктеплокомуненерго»: о 17:00 вул. Пересипкіна, 5, 1-й поверх актовий зал, м. Хмельницький.

 

Заявки для участі у відкритому обговоренні проектів рішеннь НКРЕКП приймаються до 24 жовтня 2017 року в письмовому та/або електронному вигляді за адресами:

Сектор Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у Хмельницькій області, вул. Герцена, 10, м. Хмельницький, 29005; e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та в копії Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

  
 
 
Згідно доручення № 02-11-2958 від 06.09.2017 р. на підприємстві «Хмельницьктеплокомуненерго» створений умовний колл – центр та визначено відповідальних осіб та  номера телефонів:
- начальник сервісного центру Хільченко Ірина Леонідівна – номер телефону 61-93-00 (розрахунки за опалення);
- начальник виробничо – диспетчерської служби Заїкін Петро Степанович номер телефону 15-57, 70-06-23 (відсутність послуг з опалення та  гарячого водопостачання);
- начальник загального відділу Кравець Альона Павлівна – номер телефону 65-23-89 (загальні питання).

 

14.09.2017 року  з нагоди святкування 50-річчя міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» відбулося почесне відкриття  малосімейного гуртожитку по Проспекту Миру, 99/ 101.

Вручити сертифікати на отримання нових квартир завітав міський голова м.Хмельницького Симчишин Олександр Сергійович.

 

 
 
УВАГА!
Отримання субсидій можливе лише за умови відсутності заборгованості
 
1 травня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою внесено зміни, зокрема, до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
 
Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
 
У разі наявності простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг, субсидія на наступний строк не призначається.
 
Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату. Таким чином, погашення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги, в т.ч. шляхом її реструктуризації, є однією з умов призначення субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
 
Слід зазначити, що своєчасна та повна оплата спожитих житлово- комунальних послуг є обов’язком споживача.
 
У разі наявності у споживача, якому призначається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, заборгованості за такі послуги, він повинен звернутися до виконавця із заявою про укладення відповідного договору реструктуризації.
 
Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, необхідно щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.
 
Надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, якщо громадянин, якому призначено субсидію, не сплачує вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії, за винятком випадків, пов'язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами, - з місяця, в якому надійшло таке подання. Подання надається зазначеними організаціями структурним підрозділам з питань соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини.
 
У разі коли через несплату громадянином вартості фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг припинено, громадянин набуває право на її призначення на наступний період після подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання субсидії.