Навігація  

   

   

   
Скачать бесплатные шаблоны Joomla

     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 року № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій" для призначення житлової субсидії необхідно подати заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, що звернулися за призначенням житлових субсидій (за встановленою формою). Бланки заяви та декларації будуть доставлені Вам підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення до 15 квітня 215 року
     Призначення житлової субсидії відповідно до нових змін буде здійснюватись з 1 травня 2015 року в громадських приймальнях управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради за  місцем проживання :

  • вул. Зарічанська, 14/4,            - тел.75-23-12;
  • вул. Шевченка, 99,                 - тел. 65-42-61, 65-60-80;
  • вул. Інститутська, 18,             - тел. 67-02-91, 67-03-98;
  • приміщення ЖЕК №5,            - тел. 74-35-15;
  • приміщення ЖЕК №7,            - тел. 77-59-94.

 

     Особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів.

     На протязі травня місяця 2015 року просимо сім'ї в яких відбулися зміни в складі сім'ї, джерелах доходів, відбулося придбання товарів або послуг вартістю більше 50 тис. гривень та які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, повідомити про такі зміни.

     Відповідно до нових умов призначення житлових субсидій громадянин несе відповідальність за вчасне повідомлення про такі зміни.

     Основні зміни в порядку призначення субсидії, відповідно  Постанови КМУ від 28 лютого 2015 року № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій" забезпечив подальше спрощення порядку призначення житлових субсидій.

 

  • затверджені нові форми бланків заяв про призначення житлових субсидій та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії;
  • особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів;
  • субсидія надається на 12 місяців з місяця звернення або призначення житлової субсидії органами праці та соціального захисту населення;
  • повернуто норму щодо розгляду комісіями, що створені рішеннями виконавчих органів влади з призначення (не призначення) субсидій та надання субсидій на понаднормову площу житла непрацездатним особам (які проживають самі);
  • субсидія буде призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, і на яку відкрито особові рахунки із сплати житлово-комунальних послуг;
  • у разі, коли споживання води, газу, електроенергії вимірюється індивідуальними засобами обліку, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично в ньому проживають. Рішення про призначення приймається створеними комісіями рішеннями виконавчих органів влади з призначення  (не призначення) субсидій на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов сім'ї та наданих довідок і документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих та їх перебування в іншій адміністративно-територіальній одиниці в зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідок про оплату житлово-комунальних послуг  в іншому місці;
  • субсидія призначається на основі середньомісячного доходу осіб, зареєстрованих (фактично проживаючих), а для придбання скравпленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива – на основі річного доходу осіб за попередній календарний рік. Якщо субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається у І кварталі року, середньомісячний сукупний дохід визначається за перші три квартали попереднього року, в інших випадках – за попередній календарний рік. За бажанням громадян субсидія призначається на основі середньомісячного доходу (за шість місяців, що передують місяцю звернення), за умови подання довідок про такі доходи;
  • громадянин, якому призначено субсидію, зобов'язаний протягом місяця проінформувати підрозділи з питань соціального захисту населення про зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, (орендарі – про осіб, які фактично проживають), їх соціального статусу, змін у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів та послуг на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень.

     Сума субсидії перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або якщо громадянин не проінформував про зміни, що передбачені "Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848, повертається у подвійному розмірі.
     Також змінами виключені норми про не призначення житлової субсидії для непрацюючих, для осіб, які у своєму володінні (користуванні) мають у сукупності більше ніж одне житлове приміщення, транспортні засоби, здають в найм або в оренду житлове приміщення (будинок).

Зміни набирають чинності з 1 травня 2015 року.

 

 

До відома споживачів послуг підприємства

     З 1 жовтня 2014 року набирає чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», якою встановлено:

— Для громадян, які відповідно до законодавства мають субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії — 13,65 кв. м опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. м на домогосподарство.

— Для громадян, які відповідно до законодавства мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг, соціальну норму житла для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії — 21 кв. м опалюваної площі на одну особу та додатково 10,5 кв. м на сім'ю.

— Пунктом 3 п.п. 3 встановлено соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава надає пільги та встановлює субсидії для користування послугами з централізованого постачання гарячої води — 1,6 куб. м на одну особу на місяць.

     У разі відсутності квартирних приладів обліку гарячої води нарахування плати за користування послугами з централізованого постачання гарячої водиінвалідам війни та членам їх сімей, на яких відповідно до законодавства поширюються пільги, здійснюється виконавцями/виробниками такої послуги згідно з соціальними нормативами, встановленими вищезазначеним абзацем

 

Стосовно визначення розміру обов'язкової частки плати за житлово-комунальні послуги, тверде паливо, скраплений газ

     Постановою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 р. № 1156 «Про новий розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива у разі надання житлової субсидії».

Відповідно до зазначених змін:

— змінюється розрахунок відсотка обов'язкового платежу сім'ї, який визначатиметься для кожного домогосподарства індивідуально в залежності від сукупного доходу;

— виключаються положення щодо можливості зменшення обов'язкового платежу громадян внаслідок економного споживання послуг;

— перерахунок розміру призначеної субсидії за фактичними обсягами споживання послуг не здійснюється.

Розмір обов'язкової частки плати за житлово-комунальні послуги для отримувачів субсидії визначатиметься у наступному порядку:

1) обчислюється середньомісячний сукупний дохід сім'ї за попередні 6 місяців;

2) середньомісячний сукупний дохід ділиться на кількість членів домогосподарства, і таким чином визначається середньомісячний дохід на одну особу;

3) дохід на одну особу ділиться на розмір прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць (у 2014 році - 1 176 грн), тобто визначається співвідношення середньодушового доходу родини до розміру прожиткового мінімуму на одну особу;

4) отриманий результат ділиться на 2, а потім множиться на 15% (за базовий варіант взято обов'язкову плату за житлово-комунальні послуги у розмірі 15% доходу родини при доході на одного члена сім'ї на рівні двох прожиткових мінімумів), і таким чином визначається відсоток обов'язкової плати за житлово-комунальні послуги.

ПРИКЛАД 1

     У житловому приміщенні зареєстрована одна особа — пенсіонер. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами становить 300 гривень. Пенсіонер не працює, пенсія за 6 місяців складає 12 000 гривень. Середньомісячний сукупний дохід становить 2 000 гривень
(12 000 грн : 6 = 2 000 грн).

     Визначається обов'язкова частка плати за послуги (%):
2 000 грн : 1 176 грн : 2 * 15% = 12,76%

     Тобто пенсіонер повинен сплачувати за житлово-комунальні послуги 255,2 грн (2 000*12,76%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (300 грн – 255,2 грн = 44,8 грн).

ПРИКЛАД 2

     У житловому приміщенні зареєстрована сім'я, що складається з двох пенсіонерів. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами становить 400 гривень. Середньомісячний сукупний дохід сім'ї складає 2 500 гривень. Середньомісячний сукупний дохід на одну особу складає 1 250 гривень
(2 500 гривень : 2 = 1 250 гривень).

     Визначається обов'язкова частка плати за послуги (%):
1 250 грн : 1 176 грн : 2 * 15% = 7,97%

     Тобто сім'я повинна сплачувати за житлово-комунальні послуги 199,3 грн (2 500*7,97%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (400 грн – 199,3 грн = 200,7 грн).

ПРИКЛАД 3

     У житловому приміщенні зареєстрована сім'я, що складається з чоловіка, дружини та двох дітей. Розмір плати за житлово-комунальні послуги виходячи із соціальних норм та соціальних нормативів користування послугами становить 400 гривень. Чоловік та дружина працюють, дохід за 6 місяців складає 24 000 гривень. Середньомісячний сукупний дохід сім'ї складає 4 000 гривень
(24 000 грн : 6 = 4 000 грн).

     Середньомісячний сукупний дохід на одну особу складає 1 000 гривень
(4 000 гривень : 4 = 1 000 гривень).

     Визначається обов'язкова частка плати за послуги (%):
1 000 грн : 1 176 грн : 2 * 15% = 6,38%

Тобто сім'я повинна сплачувати за житлово-комунальні послуги 255,2 грн (4 000*6,38%), а решта плати за житлово-комунальні послуги є субсидією (400 грн – 255,2 грн = 144,8 грн).

 

 

 

ПРО ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ У ЗАПИТАННЯХ ТА ВІДПОВІДЯХ

Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №475 удосконалено спрощений порядок призначення та надання населенню житлових субсидій.

     Крім того, вказаною постановою передбачено забезпечення доставки домогосподарствам бланків заяв про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії в період до 1 вересня та 1 листопада 2015 року для звернення за призначенням субсидії на опалювальний період.

     Увага! Якщо Ви вже подали до Департаменту праці та соціального захисту населення документи для призначення субсидії, то отримані бланки заповнювати та надавати їх додатково непотрібно!

ЯКІ ДОКУМЕНТИ ТА КУДИ НЕОБХІДНО ПОДАТИ, ЩОБ ОТРИМАТИ СУБСИДІЮ?

     Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі — за місцем проживання):

— заяву про призначення житлової субсидії;
— декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Вищевказаною постановою спрощено форму декларації. Відтепер в декларації не зазначається сума доходу без урахування податку з доходів фізичних осіб, вказуються лише вид отримуваного доходу і джерело з якого отримані кошти;
— договір найму (оренди) житла — для осіб, які винаймають житло;
— довідки про доходи — у разі декларування доходів за три місяці, а також у разі зазначення у декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом управління праці та соціального захисту населення.

     Вказані документи також можуть бути надіслані поштою управлінню праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника.

ЧИ ВИЗНАЧЕНО ПОРЯДОК ВРАХУВАННЯ ДОХОДІВ ДЛЯ ОСІБ, ЯКІ ОБРАЛИ СПРОЩЕНУ СИСТЕМУ ОПОДАТКУВАННЯ ТА Є ПЛАТНИКАМ ЄДИНОГО ПОДАТКУ?

     Для платників єдиного податку І групи встановлено мінімальний дохід, що враховується при обчисленні субсидії, у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб (1 218 грн). Для ІІ і ІІІ груп мінімальний дохід встановлено в розмірі відповідно двох і трьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб (2 436 грн та 3 654 грн, відповідно).

ЧИ ВСІ ВИДИ ДОХОДУ ВРАХОВУЮТЬСЯ ПРИ ПРИЗНАЧЕННІ СУБСИДІЇ?

     Для призначення субсидії сукупний дохід обчислюється виходячи з нарахованих особам доходів без урахування податку з доходів фізичних осіб.

Не включаються до сукупного доходу сім’ї для призначення субсидії:

— допомога при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово;
— частина допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово;
— одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-Героїня»;
— сплачені особою аліменти;
— доходи від розміщення депозитів;
— грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції;
— допомога громадських та благодійних організацій;
— допомога на поховання;
— одноразова допомога, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форм власності.

НА ЯКИЙ ТЕРМІН ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ СУБСИДІЯ?

     Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням і розраховується:

— на опалювальний сезон — з 01 жовтня року по 30 квітня;
— на неопалювальний сезон — з 01 травня по 30 вересня.

ЧИ НЕОБХІДНО ПОВТОРНО ЗВЕРТАТИСЯ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ СУБСИДІЇ НА ОПАЛЮВАЛЬНИЙ ПЕРІОД У РАЗІ ЯКЩО НА ДАНИЙ ЧАС СУБСИДІЮ ПРИЗНАЧЕНО У «НУЛЬОВОМУ» РОЗМІРІ?

     Ні, повторно звертатися непотрібно. Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням. На початку опалювального сезону управління праці та соціального захисту населення розрахують розмір субсидії без додаткового звернення.      Протягом десяти днів після отримання необхідної інформації приймають рішення про призначення/непризначення субсидії та письмово інформують про прийняте рішення громадян.

 

Бланки:

ЗАЯВА про призначення житлової субсидії

ДЕКЛАРАЦІЯ про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії

 

 

Інформація

з сайту Держенергоефективності України

 

(http://saee.gov.ua/uk/news/987)

 

     Влітку люди переживали в очікуванні опалювального сезону - як будемо платити за тепло при таких цінах? Зараз вже понад 5 млн. сімей отримали субсидії. Держава забезпечила надійну та ефективну підтримку сім'ям, які не в змозі оплачувати високу вартість послуг. Але із впровадженням змін у програмі субсидій почали ширитись різноманітні чутки, однією з яких є наступна:

Якщо не використаєш весь обсяг газу (чи іншої послуги), доведеться повертати субсидію у кінці опалювального сезону.

 

     Розмір субсидії розраховується виходячи з об'ємів соціальної норми споживання, що визначена постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування» незалежно від фактично спожитих обсягів природного газу чи інших комунальних послуг.

     Фактичне споживання комунальних послуг домогосподарством відрізняється від нормативного, воно може бути більшим або меншим від соціальних норм споживання. Не потрібно «випалювати» весь обсяг природного газу, чи даремно використовувати інші комунальні послуги (холодну воду, електроенергію), на які надається субсидія.

     Сума субсидії, яку органи соціального захисту населення переказують на  рахунки  виконавців/виробників комунальних послуг для оплати  їх вартості і яка не використана домогосподарством внаслідок економії споживання послуг, може бути зарахована як оплата у майбутніх розрахункових періодах.

 

     Зменшене споживання комунальних послуг жодним чином не вплине на розмір субсидії на наступний опалювальний період, оскільки вона розраховується виключно на основі соціальних норм споживання.

     Ще раз наголошуємо, що споживати комунальні послуги економно – вигідно.

 

Якщо не використаєте весь обсяг газу (чи іншої послуги), нічого повертати не потрібно, ви все рівно будете користуватись субсидією.

 

Більше інформації про субсидії можете знайти тут: http://www.mdi.org.ua/805.

 

 

 

Шановні споживачі!

В вересні місяці 2016 року на виконання Постанови КМУ №534 від 23.08.2016 року  споживачам, яким була призначена субсидія на оплату послуг з централізованого опалення на опалювальний період 2015-2016 р.р. було виконано перерахунок та повернення до державного бюджету сум невикористаної субсидії.

Розрахунок невикористаних сум субсидії проводився відповідно до вищеназваної постанови, станом на 1 травня 2016 року за особовим рахунком споживача - громадянина, якому призначено субсидію на опалювальний сезон 2015.-2016 р.р.

3. Розрахунок невикористаної суми субсидії проводився у разі, коли на особовому рахунку одержувача субсидії станом на 1 травня 2016 року,. обліковувалась переплата за послугу.

4. Розрахунок невикористаної суми субсидії  (N) за особовим рахунком кожного одержувача субсидії визначався  за такою формулою:

N = Cт  - Hт,

де Cт  - загальна сума нарахованої субсидії для відшкодування витрат на оплату послуги з централізованого опалення за опалювальний сезон 2015.-2016р.р, гривень;

Hт  - загальна фактична вартість послуги з централізованого опалення за опалювальний сезон 2015.-2016 р.р, гривень.

За довідками звертатись за тел 72-07-08,70-05-14, 0673114567 аба на філії підприємства.

Адміністрація

 

 

ДЕРЖАВА ТУРБУЄТЬСЯ ПРО ТЕБЕ!

 

1. Комунальні витрати перевищують 15-20% сукупного сімейного доходу – оформляйте субсидію і ви її гарантовано отримаєте.

2. Не встигли оформити субсидію до початку опалювального сезону? Подавайте документи - Уряд компенсує сімейні витрати за сплачені у жовтні та листопаді комунальні платіжки.

3. Програма субсидій на Вас не поширюється? Подавайте заяву до постачальника послуги централізованого опалення і сплачуйте за тепло рівними частинами протягом року: 50% - в опалювальний період, 50% - неопалювальний.

·        Вся інформація на teplo.gov.ua, teplo.km.ua.

·        Або на урядовій «гарячій лінії» 15-45 (працює цілодобово і безкоштовно).

·        Або за телефонами МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» 619-300, (067)311-45-67.

 

 

 

 

 Від 1 травня в Україні набули чинності зміни щодо призначення субсидій.

 
Відповідні зміни записані в урядовій постанові №300 від 26 квітня.
Зокрема, Кабмін знизив соціальні нормативи на використання теплової енергії, електрики і газу, які встановлюються для розрахунку розміру субсидій для населення.
Також субсидії не перепризначатимуть на наступний період тим, у кого є заборгованість за житлово-комунальні послуги за два місяці й більше.
Ті, хто мають борг за комунальні послуги, все-таки матимуть шанс на отримання субсидії, якщо сплатять цей борг чи укладуть договір про його реструктуризації.
Серед новацій і те, що під час призначення субсидій враховуються доходи членів сім'ї з урахуванням податку на доходи фізичних осіб, а до таких доходів належить допомога на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
При цьому при розрахунку субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з урахуванням середньомісячного сукупного доходу осіб за чотири квартали (раніше - за попередній календарний рік), за два місяці до того, з якого призначається субсидія, а субсидія на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, виходячи з розміру доходу за попередній календарний рік.
Під час розрахунку субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на наступний період в травні для домогосподарств, які отримують субсидію в попередньому періоді, враховуються доходи за період від квітня минулого року до березня поточного року включно.
Кабмін також встановив соціальну норму житла для отримувачів субсидії, сім'я яких складається з одного або двох непрацездатних осіб, у розмірі 75 кв. м на домогосподарство.
Від 1 травня в Україні почали автоматично перераховувати субсидії на наступний період у зв'язку з закінченням опалювального сезону.
 
 
 
УВАГА!  Незабаром новий опалювальний період!
Отримання субсидій можливе лише за умови відсутності заборгованості
 
1 травня 2017 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою внесено зміни, зокрема, до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.
 
Після закінчення строку отримання субсидії структурні підрозділи з питань соціального захисту населення самостійно здійснюють розрахунок субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
 
У разі наявності простроченої понад два місяці заборгованості з оплати послуг, субсидія на наступний строк не призначається.
 
Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку – з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату. Таким чином, погашення заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги, в т.ч. шляхом її реструктуризації, є однією з умов призначення субсидії на наступний період для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді.
 
Слід зазначити, що своєчасна та повна оплата спожитих житлово- комунальних послуг є обов’язком споживача.
 
У разі наявності у споживача, якому призначається субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, заборгованості за такі послуги, він повинен звернутися до виконавця із заявою про укладення відповідного договору реструктуризації.
 
Громадяни, яким призначено субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, необхідно щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії.
 
Надання раніше призначеної субсидії припиняється за поданням житлово-експлуатаційних організацій, житлово-будівельних (житлових) кооперативів, об'єднань співвласників багатоквартирного будинку та організацій, що надають житлово-комунальні послуги, якщо громадянин, якому призначено субсидію, не сплачує вартість фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії, за винятком випадків, пов'язаних із затримкою виплати заробітної плати, пенсії тощо, яка підтверджується відповідними документами, - з місяця, в якому надійшло таке подання. Подання надається зазначеними організаціями структурним підрозділам з питань соціального захисту населення до 10 числа місяця, що настає за місяцем, в якому виникли такі обставини.
 
У разі коли через несплату громадянином вартості фактично спожитої послуги з урахуванням розміру призначеної субсидії надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг припинено, громадянин набуває право на її призначення на наступний період після подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання субсидії.