Навігація  

   
   
   
   
   
Шаблоны Joomla 3 тут
Звернення споживачів

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Звернення  
# Гаряча водаОлександр 17.07.2019, 21:23
Гаряча вода ледь тепла. Гайова 2, квартира 199.
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 18.07.2019, 13:47
Шановний Олександре! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьк-теплокомуненерго» вживаються заходи по налагодженню системи централізованого гарячого водопостачання в будинку №2 на вул. Гайовій.
Цитата
# ТарифиОлександр 17.07.2019, 14:31
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, ось це:
Постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2019 року № 560 «Деякі питання захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг» встановлено на опалювальний сезон 2019/20 року такі граничні ціни/тарифи на послуги для населення міст обласного значення та м. Києва:

з постачання теплової енергії: у разі оснащення приладами обліку - 1400 гривень за 1 Гкал (з урахуванням податку на додану вартість); у разі відсутності приладів обліку - 35,21 гривні за 1 кв. метр (з урахуванням податку на додану вартість);
з постачання гарячої води: за умови підключення рушникосушильників до систем постачання гарячої води - 83,66 гривні за 1 куб. метр (з урахуванням податку на додану вартість); у разі відсутності рушникосушильників - 75,74 гривні за 1 куб. метр (з урахуванням податку на додану вартість).
Чому у вас не приведені тарифи до постанови Кабінету Міністрів України???
Цитата
# RE: Звернення споживачівВалентина 16.07.2019, 18:51
Цитую Валентина:
Цитую Загальний відділ:
Шановна Валентино!

Стан Вашого особового рахунку на 12.07.2019 року :
- опалення – переплата 651,84, грн.
- гаряча вода ( показники занесені з реєстру банка 9 куб м та 24 куб м) до оплати 87,59 грн.

Надіюся мені відписує не робот. Та хто ж заперечує показники 24 та 9. В історії оплалат за березень місяць показники були 21 та 8, як попередні так поточні. ви ж здійснили нарахування.

Прибузька 44, кв.82
Цитата
# розрахункиВалентина 16.07.2019, 18:49
Цитую Загальний відділ:
Шановна Валентино!

Стан Вашого особового рахунку на 12.07.2019 року :
- опалення – переплата 651,84, грн.
- гаряча вода ( показники занесені з реєстру банка 9 куб м та 24 куб м) до оплати 87,59 грн.

Надіюся мені відписує не робот. Та хто ж заперечує показники 24 та 9. В історії оплалат за березень місяць показники були 21 та 8, як попередні так поточні. ви ж здійснили нарахування.
Цитата
# Перенесення коштів на рахунок опаленняОлеся 15.07.2019, 19:37
Доброго дня.
Особовий рахунок 29444.
Підкажіть, будь ласка, чи можливо наявну переплату за ТОВБС(Обслуговування внутрішньобудинкових систем) у сумі 23.97 грн. перенести в рахунок оплати за опалення?
Якщо так, будь ласка, зробіть перенесення коштів. Дякую.
Цитата
# RE: Перенесення коштів на рахунок опаленняЗагальний відділ 19.07.2019, 12:19
Шановна Олеся!Кошти перенесли в рахунок оплати за опалення.
Цитата
# Замена изношенных комуникацийАлексей / 14278 15.07.2019, 15:17
Заявление
от: Устименко Алексея Николаевича
счет: 14278
Прошу провести ремонтные работы изношенных коммуникаций в бойлерной дома по адресу: ул. Свободы дом 51.
В отопительный сезон 2018/2019гг. неоднократно обращался в Вашей службе с просьбой о ремонте. В виду того, что был отопительный сезон кап. ремонт провести не было возможности.
Цитата
# RE: Замена изношенных комуникацийГрупа по роботі із споживачами 18.07.2019, 13:47
Шановний Олексію! Зазначте будь ласка Ваш номер телефону для більш детального розгляду Вашого звернення.
Цитата
# розрахункиВалентина 13.07.2019, 20:51
Доброго дня! вул.Прибузька,44, кв.82. Прошу перевірити нарахування гарячої води за березень місяць 2019р. Показники були точка1 - попередній 8, теперішній 8; точка2 - пепередній 21, теперішній 21. Опалення - 629,47 грн. Нарахування ж по гарячій воді стоять - 87,84 грн, що на Вашу думку, спричинило заборгованість. Прошу перевірити і виправити. Насправді ж споживання гарячої води склало менше о,5 куб.м, так як мешканець був у лікарні, тому і відображення споживання показано у наступному місяці. Заборгованості по оплаті немаю.
Цитата
# RE: розрахункиЗагальний відділ 15.07.2019, 08:27
Шановна Валентино!

Стан Вашого особового рахунку на 12.07.2019 року :
- опалення – переплата 651,84, грн.
- гаряча вода ( показники занесені з реєстру банка 9 куб м та 24 куб м) до оплати 87,59 грн.
Цитата
# #Проблеми з гарячою водою ,відколи йде ремонт по вул.С.БандериМарія 11.07.2019, 22:06
Доброго вечора! Марія, 063 19 00 377, С.Бандери,9,234,
Відколи йдуть ремонтні роботи по вул.Бандери, - ВІДТОДІ проблеми із гарячою водою, вже дня чотири гарячої води зовсім немає!!!, а то того, - з перебоями , і то не гаряча ,а літня! Голова ОСББ радить звертатись в "Тєплосєть" . Просимо перевірити проблему та вирішити її.
Дякуємо.
Цитата
# RE: #Проблеми з гарячою водою ,відколи йде ремонт по вул.С.БандериГрупа по роботі із споживачами 19.07.2019, 14:32
Доброго дня! Повідомляємо, що гаряча вода до будинку №9 на вул. С. Бандери подається згідно графіку. Міське комунальне підприємство «Хмельницьктеплокомуненерго» здійснює лише підігрів води в водоводяних підігрівачах, а постачальник холодної води відповідає за необхідні параметри.
Цитата
# реквізитиВіталій 08.07.2019, 22:53
Привіт. Надайте пліз реквізити для оплати
за спожиті послуги через інет.


Дякую.
Цитата
# ВДЕНЬ І ВНОЧІ ГРЮКАЮТЬ ЗАЛІЗНІ ЛЮКИ ПО ВУЛИЦІ СОБОРНІЙ НА ДОРОЗІ БІЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ!!!Світлана 08.07.2019, 12:59
ВДЕНЬ І ВНОЧІ
ГРЮКАЮТЬ ЗАЛІЗНІ ЛЮКИ ПО ВУЛИЦІ СОБОРНІЙ
НА ДОРОЗІ БІЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ!!! Вже
неодноразово зверталася у
Хмельницькводоканал та
Хмельницьктеплокомуненерго! Підкладання
гуми під кришку люка не допомагає!!!! Не
можливо відкрити вікно!!!!
Цитата
# RE: ВДЕНЬ І ВНОЧІ ГРЮКАЮТЬ ЗАЛІЗНІ ЛЮКИ ПО ВУЛИЦІ СОБОРНІЙ НА ДОРОЗІ БІЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ!!!Група по роботі із споживачами 08.07.2019, 15:29
Шановна Світлано! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» проведено обстеження люків по вул. Соборній. При обстеженні встановлено, що кришки люків нашого підприємства щільно закриваються та не гримлять.
Цитата
# Пошкодження лiчильникаПетро 06.07.2019, 16:51
Доброго дня.Дитина пошкодила лічильник(розбила) та пломбу.До кого звертатися
Цитата
# RE: Пошкодження лiчильникаГрупа по роботі із споживачами 08.07.2019, 15:29
Доброго дня! По питанню, зазначеному у Вашому зверненні Вам необхідно звернутися у групу по обліку та обслуговуванню лічильників підприємства за тел.: 70-07-65, моб. тел. 0673130588.
Цитата
# рушникосушильник холоднийЛеся 05.07.2019, 11:27
Доброго дня. За адресою М.Кропивницького 6а, кв 23 вже тиждень як рушникосушильник холодний.За якими тарифами рахувати ваші послуги?
Цитата
# RE: рушникосушильник холоднийГрупа по роботі із споживачами 08.07.2019, 15:30
Доброго дня! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» виконані налагоджувальні роботи системи централізованого гарячого водопостачання по стояку кв. 23 на вул. М. Кропивницького, буд. 6А. для забезпечення мешканців послугою в повному обсязі та належної якості. Для обстеження системи обігріву рушникосушки у Вашій квартирі зазначте будь ласка Ваш номер телефону.
Цитата
# Гаряче водопостачанняВалентина 04.07.2019, 00:56
Добрий вечір. Знову немає циркуляціїї гарячої води. Зливати потрібно пів вани. Горбанчука 4/1 перший підїзд.
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняГрупа по роботі із споживачами 08.07.2019, 15:31
Доброго дня! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» проведено обстеження системи централізованого гарячого водопостачання в I під’їзді будинку №4/1 на вул. Горбанчука. В квартирах, які надали доступ для обстеження, гаряча вода в наявності. Для обстеження системи централізованого гарячого водопостачання у Вашій квартирі, зазначте будь ласка номер Вашої квартири та номер телефону.
Цитата
# ВДЕНЬ І ВНОЧІ ГРЮКАЮТЬ ЗАЛІЗНІ ЛЮКИ ПО ВУЛИЦІ СОБОРНІЙ НА ДОРОЗІ БІЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ!!!Світлана 03.07.2019, 13:46
ВДЕНЬ І ВНОЧІ ГРЮКАЮТЬ ЗАЛІЗНІ ЛЮКИ ПО ВУЛИЦІ СОБОРНІЙ НА ДОРОЗІ БІЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ!!! Неодноразово зверталася у Хмельницькводоканал та Хмельницьктеплокамуненерго!!!! Підкладання гуми під кришку люка НЕ ДОПОМАГАЄ!!!! НЕ МОЖЛИВО ВІДКРИТИ ВІКНО!!!
Цитата
# RE: ВДЕНЬ І ВНОЧІ ГРЮКАЮТЬ ЗАЛІЗНІ ЛЮКИ ПО ВУЛИЦІ СОБОРНІЙ НА ДОРОЗІ БІЛЯ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ!!!Група по роботі із споживачами 08.07.2019, 15:31
Шановна Світлано! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» проведено обстеження люків по вул. Соборній. При обстеженні встановлено, що кришки люків нашого підприємства щільно закриваються та не гримлять.
Цитата
# кранкостянтин 02.07.2019, 09:41
доброго дня куди зварнутися для заміни кранів на батареях прс.миру 86 мій номер

т. 096 084 78 76
Цитата
# RE: кранГрупа по роботі із споживачами 03.07.2019, 10:57
Шановний Костянтин!Щодо заміни кранів на приладах опалення Вам зателефонує майстер нашого підприємства за номером телефону, який Ви зазначили на сайті.
Цитата
# RE: Звернення споживачівТетяна Унтіла 30.06.2019, 23:14
Прошу переплату за ТОВБС в розмірі 93,12 грн, перенести на рахунок за опалення. Дякую!
мій особистий рахунок 29847
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 04.07.2019, 13:40
Добрий день Тетяно, гроші перенесено на інший рахунок.
Цитата
# переплата ТОВБСВласова Ганна 30.06.2019, 23:10
рахунок 0759, прошу переплату за ТОВБС в сумі 43,18 перенести в рахунок оплати за опалення.
Цитата
# RE: переплата ТОВБСЗагальний відділ 04.07.2019, 13:41
Добрий день Ганно, гроші перенесено на інший рахунок.
Цитата
# ЛічильникСергій 30.06.2019, 19:31
у нас у квартирі немає лічильника гарячої води за номером 446238. Про це вже повідомлялося. Є два лічильники: №160706; №446288.
Цитата
# Про злив води в підвалБагазій Валентина Павлівна, Щур Ірина Ва 27.06.2019, 16:57
11.06.2019р. працівники вашого підприємства зливали воду з опалювальної системи просто в підвал нашого будинку на протязі 3-х годин,чим спричинили підтоплення підвалу.Це вони роблять не вперше. Такими діями ваше підприємство руйнує фундамент нашого будинку, що загрожує життю мешканців. А тому звертаємося до Вас з проханням придбати необхідні шланги і зливати воду з опалювальної системи згідно правил експлуатації.
Цитата
# RE: Про злив води в підвалГрупа по роботі із споживачами 03.07.2019, 11:00
Доброго Вам дня! Зазначте будь ласка адресу Вашого будинку для детального розгляду Вашого звернення.
Цитата
# Перерахунок за холодні батареїЧернюк Лілія Федорівна 25.06.2019, 20:57
Цитую Загальний відділ:
Шановна Лілія Федорівна!

Згідно акту № 995 від 29.11.2018 року за недодані послуги з опалення листопада місяця 2018 року здійснено порахунок на суму 91,20 грн.


Ця інформація про ніби-то здійснений перерахунок не відповідає даним у письмовій довідці по о/р 4018, виданій мені Хмельницьктеплокомуненерго станом на 31.05.2019.
Жодних сум за період з листопада 2018 по т.ч. у графі довідки "Перерахунок опалення", зокрема на суму 91,20 грн., не вказано.
Прошу відобразити здійснений перерахунок на моєму особовому рахунку 4018, та додати вказану Вами суму до існуючої переплати 868,09 грн. за опалення.
Цитата
# Запит на публічну інформаціюОксана 25.06.2019, 11:43
Директору МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Скалію Володимиру Михайловичу

Сирваровська Оксана Анатолівна
29013, м. Хмельницький
вул. Соборна, буд. 19, кв.9
тел. +38 097-229-59- 42
E-mail:


ЗАПИТ на публічну інформацію.

Відповідно до статті 34 Конституції України, статті 20 Закону України "Про інформацію", статей 5, 12, 13, 14, 19, 20 Закону України "Про доступ до публічної інформації",
1. Прошу вислати мені копію листа Управляючої муніципальної компанії "Центральна" (лист вих. №153 від 21.03.2019 р.) з інформацією про приналежність підвального приміщення бомбосховища, розташованого у будинку 19 по вул. Соборній, про який Ви згадуєте у своєму листі №276 від 17.05.2019.
Вашу відповідь прошу надати у визначений законом строк на мою поштову адресу, а її копію - на мою електронну адресу.
22.06.2019 Сирваровська О.А.
Цитата
# RE: Запит на публічну інформаціюГрупа по роботі із споживачами 02.07.2019, 11:13
Шановна Оксано Анатоліївно! На Ваш запит надана письмова відповідь у термін згідно чинного законодавства, яка направлена на Вашу поштову адресу, а її копія – на Вашу електронну адресу.
Цитата
# кранивойтович костянтин 25.06.2019, 08:50
доброго дня хочю поміняти крани в батареях перед зимою 096 084 78 76 костя
Цитата
# RE: краниГрупа по роботі із споживачами 03.07.2019, 11:02
Шановний Костянтин! Щодо заміни кранів на приладах опалення Вам зателефонує майстер нашого підприємства за номером телефону, який Ви зазначили на сайті.
Цитата
# RE: Звернення споживачівДмитрий Евгеньевич 24.06.2019, 11:43
Добрый день!
Платежи за ТОВБС по л/с 15027 теперь оплачиваются УМК "Проскуривська"?
Если это так,то прошу мою переплату за ТОВБС в сумме 241,80 грн. перенести на счет оплаты за отопление.
Спасибо.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 24.06.2019, 14:23
Шановний Дмитро Євгенович! Оплата в сумі 241,80 грн перенесена на рахунок опалення
Цитата
# заміна кранавойтович костянтин вікторович 20.06.2019, 10:17
доброго дня хочю підготуватися до опалювального сизону і замінити крани на батареях тому хочю вас запитати як викликати майстрів??? .Дякую!!!
Цитата
# RE: заміна кранаЗагальний відділ 24.06.2019, 14:58
Доброго дня! Зазначте будь-ласка свою адресу, або номер телефону для домовленості.
Цитата
# Оплата услугСветлана 19.06.2019, 21:55
Спасибо за помощь.Теперь если можно чтобы платеж разнесли правильно по месяцам. Оплата была в мае, а занесли в июнь. Попросите со второй попытки сделать работу правильно. Абонент 93377.
Цитата
# RE: Оплата услугЗагальний відділ 21.06.2019, 09:15
Шановна Світлана! Вибачте, але коригування оплати можливе тільки в поточному місяці.
Цитата
# Перерахунок за холодні батареїЧернюк Лілія Федорівна 17.06.2019, 10:02
Скажіть, будь-ласка, чому досі не проведено перерахунок оплати за недодану послугу (холодні батареї у кімнаті) за листопад 2018 року у кв.9 по вул. Прибузька, 6?
Письмове (колективне) звернення мешканців під'їзду про це було 13.11.2018 р. вх.№871 на яке отримана відповідь Хмельницьктеплокомуненерго №545 від 05.12.2018 про те, що перерахунок буде здійснений.
Проте опалювальний сезон закінчився вже 2 місяці тому, а до цього часу перерахунку немає. Коли він буде зроблений?
Цитата
# RE: Перерахунок за холодні батареїЗагальний відділ 18.06.2019, 15:48
Шановна Лілія Федорівна!

Згідно акту № 995 від 29.11.2018 року за недодані послуги з опалення листопада місяця 2018 року здійснено порахунок на суму 91,20 грн.
Цитата
# Провірка лічильника на під’їзд по теплу.Олена 16.06.2019, 13:48
Скажіть будь ласка чому для провірки лічильника треба бігати по всьому під’їзді щоб зібрати кошти. Невже не можна по цивілізованому зняти кошти після провірки, включити в рахунок на оплату з кожного мешканця ,який проживає в під’їзді.?
Цитата
# RE: Провірка лічильника на під’їзд по теплу.Група по роботі із споживачами 19.06.2019, 14:15
Шановна Олена!Повідомляємо, що на сьогоднішній день механізм відшкодування витрат на обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку знаходиться на стадії затвердження. Для отримання більш детальної інформації по даному питанню Ви можете звернутись за тел.: 0673130588.
Цитата
# Гаряча водаЮрий 14.06.2019, 17:39
14.06.2019 Трудова 15\1 гарячої води зранку не було.
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 18.06.2019, 09:50
Шановний Юрію! Зазначте будь ласка номер Вашої квартири та номер телефону для домовленості про обстеження системи централізованого гарячого водопостачання для виявлення причин відсутності гарячої води.
Цитата
# оплата услугСветлана 13.06.2019, 11:14
Ваши сотрудники неправильно зачислили платеж в сумме 1000грн от 30.05.19. Вместо абонента 93377 закинули на абонента 93376. И теперь требуют приехать к ним с копией платёжки хотя прекрасно видят, что деньги закинули не на тот счёт. Почему я вынужденна тратить своё время из-за того что у кого-то кривые руки и он не может правильно разнести платёж?
Цитата
# RE: оплата услугЗагальний відділ 13.06.2019, 14:20
Шановна Світлана!
Помилка виправлена, платіж занесено на Ваш особовий рахунок. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# оплата послугМарина 12.06.2019, 20:38
Ще одне питання: чи можна переплату за ТОВБС у сумі 12,53 грн. та переплату за опалення у сумі 1,11 грн. перенести в оплату за гаряче водопостачання?! Мій рахунок 63115. Дякую
Цитата
# Оплата рахунківМарина 12.06.2019, 20:34
Доброго дня!З ЖЕКу № 5 нам повідомили, що тепер за послуги ТОВБС, гарячу воду та опалення за травень місяць платити їм.Чи це дійсно так?!Наша адреса:вул.Маршала Гречка,14, кв.5.Рахунок 63115 Дякую
Цитата
# RE: Оплата рахунківЗагальний відділ 13.06.2019, 10:12
Шановна Марина!
З 1.05.2019 за послугу ТОВБС Ви сплачуєте в ЖЕК-5, оплата послу з опалення та ГВП здійснюється, як і раніше в МКП "Хмельницьктеплокомуненерго".
Ваше прохання виконано. Вказані Кошти перенесені на ГВП.
Цитата
# покази водиБойчук Антоніна Анатоліївна 06.06.2019, 11:32
Доброго дня! Прошу перевірити точність зарахування показів через мій особистий кабінет. рах. 50826. Довженко 3 кв.35. Покази передаю своєчасно згідно встановлених термінів, дані приймаються або очікують внесення. Проте, при передачі даних за наступний розрахунковий період з ясовується, що різниця в показах відображається навпаки - кухня замість ванної. Так, після повірки лічильників на лічильнику кухні був показ 78, і він не змінювався за цей період і був переданий, проте чомусь в особистому кабінеті був показ 80. Зміни були за лічильником ванної - з 18 після повірки, 20 квітень, 22 за травень. Ми змушені були переплати за 2 куби, яких не використовували по ліч. 1 (кухня)і не використаємо. Зменшити показ і показати дійсний самостійно через кабінет не можемо. Гарячою водою на кухні не користуємось, є посудомийна машинка і з крану завжди тече холодна вода,тому покази без змін. Прошу зробити коригування і в подальшому уважно переносити покази з особистого кабінету. тел. 0671671856
Цитата
# RE: покази водиАдміністратор 11.06.2019, 08:32
Шановна Антоніна!
Показники лічильників прийняті через особистий кабінет вносяться автоматично.
01.05.2019р. о 10:40 Ви передали показники 80 і 18 через особистий кабінет.
На підставі Вашого звернення покази відкориговано.
В майбутньому просимо уважніше вносити дані в особистий кабінет.
Цитата
# борг по оплаті за послугиГеннадій 06.06.2019, 11:25
Абонент 63719. Поясніть будь ласка в зв`язку з чим була знята пільга по оплаті за послуги в квітні місяці. Дякую.
Цитата
# RE: борг по оплаті за послугиЗагальний відділ 11.06.2019, 15:23
Шановний Геннадій!
В зв’язку зі зміною в законодавстві з 01 січня 2019 року (прийняттям закону про ЖКГ) фінансування пільг за послугу ТОВБС припинено.
Цитата
# RE: Звернення споживачівАлина 06.06.2019, 11:20
Цитую Група по роботі із споживачами:
Доброго Вам дня! Повідомляємо, що з 04.06.2019 року по 13.06.2019 року планова зупинка центрального теплового пункту, який забезпечує гарячою водою будинок №18 на вул. Прибузькій, для проведення обслуговування, ремонту обладнання та теплових мереж. Тому, відповідно, у зазначений період мешканці даного будинку не отримують послугу з централізованого гарячого водопостачання. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.



чому тоді ні на сайті, ні на під*їзді не має про це інформації?
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 07.06.2019, 13:55
Доброго Вам дня! Центральний тепловий пункт (далі - ЦТП) за адресою: вул. Водопровідна, 48 забезпечує гарячою водою будинок №18 на вул. Прибузькій. Графік зупинок ЦТП розміщений на головній сторінці сайту підприємства. Мешканці Вашого будинку були повідомлені про тимчасове припинення подачі гарячої води через оголошення, які були вивішені на кожен під'їзд окремо.
Цитата
# не має гарячого водопостачанняАлина 05.06.2019, 15:15
по вул.Приьузькій 18,1 під*їзд другий день не має гарячої води. Поясніть будь ласка!
Цитата
# RE: не має гарячого водопостачанняГрупа по роботі із споживачами 06.06.2019, 09:18
Доброго Вам дня! Повідомляємо, що з 04.06.2019 року по 13.06.2019 року планова зупинка центрального теплового пункту, який забезпечує гарячою водою будинок №18 на вул. Прибузькій, для проведення обслуговування, ремонту обладнання та теплових мереж. Тому, відповідно, у зазначений період мешканці даного будинку не отримують послугу з централізованого гарячого водопостачання. Вибачте за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# ПереплатаВалентина 03.06.2019, 18:14
Доброго дня. Прошу переплату за техобслуговування внутрішньобудинкових систем 35,93 грн. перенести на оплату за гаряче водопостачання. Рахунок 72396. Дякую.
Цитата
# RE: ПереплатаЗагальний відділ 05.06.2019, 11:05
Шановна Валентино !

Ваше прохання виконано. Кошти в сумі 35,93 грн перенесені на ГВП
Цитата
# ЗаборгованістьВласова Ганна 03.06.2019, 17:49
рах 0759
на 1.02.19 була переплата по субсидії 4428,42
далі в лютому і березні з неї списувались кошти за спожите тепло.
в квітні сплочено коштами 1302,16
на 1.05.19 була переплата 112,21
на кінець травня з'явилась заборгованість 3370,77. Прошу зняти незаконно нарахований борг. Роз'яснення по аналогічній ситуації нижче по посиланню https://teplo.gov.ua/questions/6086
Цитата
# RE: ЗаборгованістьЗагальний відділ 06.06.2019, 11:13
Шановна Ганно!
В червні 2019 р підприємством буде проведено коригування повернення надлишку субсидії, про його результати Ви дізнаєтесь із рахунку за червень 2019 року.
Цитата
# Не виконання умов обслуговуванняКозак Борис 03.06.2019, 17:29
Доброго дня. До вас звертається голова ОСББ Прибужжя, Зарічанська 50/1. На території будинку знаходиться люк у якому головні задвіжки на подачу в будинок гарячої води та опалення. Була аварійна ситуаціія, при якій жодну задвіжку перекрити не вдалося, так як за 21 рік їх ніхто не обслуговував. Задвіжки обовязково потрібно замінити на нові! По данному факту голова ОСББ звертався до головного інженера, він свою чергу переправляв на інших. Обіцяли що замінять на протязі тижня, тепер говорять що може до кінця року. В результаті замкнутий круг. В будинку багато проблемних труб, які потрібно ремонтувати та заміняти, але для цього нам потрібно перекрити головні задвіжки- ми цього зробити не можемо. А за позапланове перекриття води у всьому районі з нас хочуть 2500 грн. Від імені усіх жителів Зарічанської 50/1 прошу вирішити данне питання та замінити головні задвіжки! Їх 4 шт. В разі відмови чи ігнору зі сторони теплкомуненерго ми будемо звертатися до вищого керівництва, до міського голови та місцеві ЗМІ.
Цитата
# RE: Не виконання умов обслуговуванняГрупа по роботі із споживачами 04.06.2019, 13:30
Шановний Борисе! На сьогоднішній день МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» виконує великий обсяг робіт по підготовці до опалювального сезону 2019-2020 р.р. По мірі можливості наше підприємство намагатиметься якнайшвидше виконати ревізію, у разі необхідності заміну, запірної арматури на системі теплопостачання та гарячого водопостачання у тепловій камері біля будинку №50/1 на вул. Зарічанській. Звертаємо Вашу увагу на те, що ОСББ «Прибужжя» здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання даного будинку з метою забезпечення якісного надання мешканцям послуг з теплопостачання. Технічне обслуговування визначається в проведенні профілактичних робіт по контролю за технічним станом внутрішньобудинкових мереж, їх наладці та регулюванню, підтримці у робочому стані, підготовці до сезонних періодів експлуатації, тощо. Згідно Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду міське комунальне підприємство «Хмельницьктеплокомуненерго», як теплопостачальна організація, в межах своїх повноважень здійснює перевірку стану готовності до опалювального періоду щодо споживачів, які приєднанні до джерел теплопостачання. Рішення про готовність теплових господарств споживачів до роботи в опалювальний період приймається на підставі акту стану готовності до роботи в опалювальний період. ОСББ «Прибужжя» жодного разу не викликали представників нашого підприємства для перевірки готовності теплоспоживального обладнання споживача до роботи із складанням відповідного акту. Станом на 04.06.2019 року заборгованість мешканців будинку №50/1 на вул.Зарічанській за послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води складає 130820,8 грн.
Цитата
# Гаряча водаОлег 02.06.2019, 14:28
Чому по вулиці Трембовецької, 107 немає гарячої води ні зранку, ні ввечері?
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 04.06.2019, 09:13
Шановний Олеже! Будинок за адресою: Трембовецька, 107 не знаходиться на абонентному обліку нашого підприємства.
Цитата