Навігація  

   
   
   
   
Шаблоны Joomla 3 тут

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Архів звернень

Захисний код
Оновити

Звернення  

# RE: Звернення споживачівМикола 17.07.2018, 09:59
Чому немає гарячої води по Зарічанській, 32, хоча час планового припинення гарячого водопостачання сплив?
Цитата
# ВодаЛюбов 15.07.2018, 20:23
По якій причині немає гарячої води по вул.залізняка 22 вже третій день .
Цитата
# RE: ВодаЗагальний відділ 18.07.2018, 11:53
Шановна Любов! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню гарячого водопостачання у Вашому будинку. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# повірка лічильникатарас 06.07.2018, 15:31
добрий день, будь ласка дайте відповідь якщо можливо, щодо повірки теплового загально будинкового лічильника коли проводився, проводиться і скільки коштує повірка
вул. Бажана 16
дякую
Цитата
# RE: повірка лічильникаЗагальний відділ 09.07.2018, 16:19
Шановний Тарас, доводимо до Вашого відома, що засоби обліку теплової енергії проходять повірку раз на чотири роки. Дата попередньої повірки 27.06.2014р. На даний момент лічильник за адресою вул. Бажана, 16 демонтовано на повірку, після завершення робіт по повірці лічильника мешканцям буде виставлено рахунок за виконані роботи.
Цитата
# аврійний люкІван 05.07.2018, 19:00
В дворі будинку Соборна 71 розташований аврійний люк. Кришка люка не закріплена, постійно перевертається. В дворі дитячий майданчик, постійно бігають діти.
Цитата
# RE: аврійний люкЗагальний відділ 06.07.2018, 15:08
Шановний Іване! Працівники підприємства зафіксували кришку люка бетоною плитою. Дякуємо.
Цитата
# Комісія за оплатуЛюдмила 02.07.2018, 14:13
Я оплачую через сервіс оплати комунпослуг в Приватбанку і комісію беруть!!!!!
Цитата
# Комісія за оплатуЛюдмила 01.07.2018, 10:50
Чому ви берете комісію при оплаті послуги?Тільки в теплокомун і в хмельницькгаз треба платити комісію. Що ви самі голодні і жадні? Ганьба!!!!!
Цитата
# RE: Комісія за оплатуЗагальний відділ 02.07.2018, 13:23
Шановна Людмило!
Комісійну винагороду за прийом комунальних платежів Ви сплачуєте не підприємству, а банківській установі.
Оплатити послуги з централізованого опалення за постачання гарячої води без стягнення комісійної винагороди можна в терміналах Ощадбанку лише платіжною карткою або он-лайн (по інтернету) через сервіси оплати комунальних послуг Приватбанку та Ощадбанку.
Цитата
# Реєстрація в особовому кабінетіЗварич Фаїна Григорівна 30.06.2018, 20:37
Чому за особистим рахунком не відображається стан рахунку?
Я не пам'ятаю суму останньої проплати, то що зареєструватись не маю можливості???
Чи у вас завдання ускладнити реєстрацію і доступ до стану рахунку до неможливого?
********************
Цитата
# RE: Реєстрація в особовому кабінетіАдміністратор 30.06.2018, 22:46
Шановна Фаїна! Для уточнення суми останньої оплати зверніться в сервісний центр у робочий час. При винекненні питань щодо реєстрації в особистому кабінеті напишіть лист на e-mail
Цитата
# гаряча водакатя 29.06.2018, 21:46
Чому нема гарячої води на Залізняка 18 4під'їзд.зокрема 28-29.06ні вранці ні ввечері.оголошення про профілактику теж нема.дайте відповідь.за такі послуги нема за що сплачувати.
Цитата
# RE: гаряча водаЗагальний відділ 03.07.2018, 07:28
Шановна Катя! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення роботи гарячого водопостачання у Вашому під'їзді. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Перерахування коштівОксана 28.06.2018, 12:13
Доброго дня! Якщо є переплата за опалення, чи можливо її повністю перекинути на гаряче водопостачання (рах.64483)? Дякую.
Цитата
# RE: Перерахування коштівЗагальний відділ 02.07.2018, 14:20
Шановна Оксано!
Сума 632,03, сплачена Вами за опалення, буде перекинута на гарячеводопостачання
Цитата
# послуги опаленняЛюдмила 27.06.2018, 11:51
значить оплату за послуги не отримаете ніколи, бо мені не вистачає пенсіїї на саме необхідне - ліки (інвалід 2 гр.), їжу адреса вул.Проскурівського підпілля, 25, рахунок ***32
Цитата
# РушникосушильникМаксим 26.06.2018, 03:20
Цитую Загальний відділ:
Шановний Максиме! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення роботи рушникосушок по стояку Вашої квартири. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.


Лікарняна 1 кв4

Не знаю які заходи вони вживали, але результату немає
Цитата
# RE: РушникосушильникГрупа по роботі із споживачами 26.06.2018, 17:13
Шановний Максиме! На сьогоднішній день працівники нашого підприємства намагаються потрапити у квартиру на верхньому поверсі по Вашому стояку для випуску повітря із системи для відновлення роботи рушникосушки. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Цитата
# послуги опаленняЛюдмила 25.06.2018, 17:53
В зв*язку з відмовою мені у наданні субсидії, прошу відрізати мою квартиру від централізованого теплопостачання, оскільки я не маю змоги оплатити цю послугу взимку, при розмірі пенсії в 1660 грн. Проживаю за адресою вул.Проскурівського підпілля, 25, рахунок ***32
Цитата
# RE: послуги опаленняГрупа по роботі із споживачами 26.06.2018, 17:13
Шановна Людмило! На сьогоднішній день чинним законодавством не передбачено відключення окремих квартир в багатоквартирному будинку від системи централізованого опалення, а лише будинку в цілому за рішенням загальних зборів, за згодою всіх мешканців будинку.
Самовільне втручання в діючі системи теплопостачання та теплоспоживання забороняється.
Цитата
# Гаряче водопостачанняАнастасія 23.06.2018, 21:09
Доброго вечора. По вулиці Вайсера 79 було написане оголошення, що гарячу воду відключать з 5.06 по 19.09. Гарячу воду відключили 4.06 і її досі не відновили. Коли буде відновлено гаряге водопостачання та в чому причина такої не вірної інформації?
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняГрупа по роботі із споживачами 25.06.2018, 17:06
Шановна Анастасіє! Гаряча вода до будинку №79 на вул. Вайсера подається від центрального теплового пункту на вул. Свободи, 2/1. З 05.06.2018 року по 19.06.2018 року міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» зупинено даний центральний тепловий пункт в зв`язку з проведенням технічного обслуговування, ремонту обладнання і теплових мереж та відповідно у зазначений період припинена подача гарячої води. Заявок від мешканців даного будинку щодо відсутності гарячої води після 19.06.2018року на виробничо-диспетчерську службу підприємства не надходило. Таким чином, просимо зазначити номер Вашої квартири та номер телефону для комісійного обстеження системи гарячого водопостачання по виявленню причини відсутності гарячої води.
Цитата
# Гаряча водаІван 23.06.2018, 10:40
Добрий день! по вул. Шевченка 4 кв 6 немає гарячої води біля тижня, прошу надати інформацію! Дякую!
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 25.06.2018, 17:06
Шановний Іване! Гаряча вода до будинку №4 на вул. Шевченка подається від центрального теплового пункту на вул. Пилипчука, 41. З 11.06.2018 року по 26.06.2018 року міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» зупинено даний центральний тепловий пункт в зв`язку з проведенням технічного обслуговування, ремонту обладнання і теплових мереж та відповідно у зазначений період припинена подача гарячої води.
Цитата
# РушникосушильникМаксим 20.06.2018, 21:57
Лікарняна 1 кв 4
У ванній кімнаті не гріє рушникосушильник. Прохання вирішити дане питання
Цитата
# RE: РушникосушильникЗагальний відділ 22.06.2018, 16:01
Шановний Максиме! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення роботи рушникосушок по стояку Вашої квартири. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Нарахування вартостіОлег Саєвич 18.06.2018, 18:43
Добрий день. Прохання надати інформацію як нараховується вартість ваших послуг за адресою вул. Майборського 4/1 та вказати тип лічильника,його маркировку та дату його встановлення. Можна на електронну адресу Чекаю на вашу відповідь
Цитата
# RE: Нарахування вартостіГрупа по роботі із споживачами 19.06.2018, 11:43
Доброго Вам дня, Олеже Саєвичу! 19.08.2009 року у будинку №4/1 на вул. Майборського встановлений загальнобудинковий прилад обліку теплової енергії (ультразвуковий, марки ULTRAHEАТ, діаметром 50мм).
Нарахування мешканцям даного будинку за послугу з централізованого опалення з моменту встановлення лічильника до завершення опалювального сезону 2017-2018 р.р. проводилось по його показниках пропорційно опалювальній площі квартир.
Цитата
# немає гарячої водиЮліана 16.06.2018, 18:26
Доброго дня.Зарічанська 6/5 кв.105.15 червня ввечері небуло гарячої води,16 червня немає знов.звонили на аварійну сказали чекайте вирішимо.Так і без результатів.немає змоги навіть дитину помити.Хочу дізнатись в чому причина такого ставленя.І якщо рахується по нормі то чого ми повинні платити якщо водою некористуємось(бо її немає)
Цитата
# RE: немає гарячої водиГрупа по роботі із споживачами 19.06.2018, 11:44
Доброго Вам дня, Юліано! Працівниками нашого підприємства відновлено гаряче водопостачання по стояку кв. 105 будинку №6/5 на вул. Зарічанській. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# ОпаленняМихайло Михайлович 15.06.2018, 00:10
В жовтні на обігрів квартири було витрачено -0.15764Гкал. Розрахунок оплати за кожен місяць проводився наступним чином:
-ціна 1квм=3.2985грн(0.15764/58.4*1222.09 -повна вартість=192.63грн(58.4*3.2985) -Пільга75%=129.88грн(52.5*3.2985*0.75) -До сплати=62.75грн(192.63-129.88). Згідно розрахунку за квітень м-ць потрібно сплатити 209.86грн.Прошу внести відповідні зміни в розрахунок за квітень місяць. З повагою О.Р.30885
Цитата
# RE: Звернення споживачівОлена 13.06.2018, 18:41
 помилково перераховані кошти — Олена 13.06.2018, 12:00

Що робити якщо я не являюсь Вашим абонентом і помилково перерахувала кошти на Ваш рахунок. Як мені їх повернути?
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 26.06.2018, 08:17
Шановна Олена, прохання до Вас звернутись на підприємство з офіційним листом вказавши всі свої реквізити та суму.
Цитата
# RE: Звернення споживачівОксана 13.06.2018, 16:16
Цитую Загальний відділ:
Шановна Оксано!
Кошти в сумі 250 грн будуть перенесені на рахунок гарячого водопостачання

Дякую!
Цитата
# помилково перераховані коштиОлена 13.06.2018, 12:00
Що робити якщо я не являюсь Вашим абонентом і помилково перерахувала кошти на Ваш рахунок. Як мені їх повернути?
Цитата
# RE: помилково перераховані коштиЗагальний відділ 26.06.2018, 08:18
Шановна Олена, прохання до Вас звернутись на підприємство з офіційним листом вказавши всі свої реквізити та суму.
Цитата
# RE: Звернення споживачівОксана 12.06.2018, 17:50
[quote name="Загальний відділ"]Шановна Оксано!
Зазначте суму, яку необхідно перенести на рахунок гарячого водопостачання.[/quote у травні було сплачено 250,00 грн. помилково, необхідно перенести 250,00 грн
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 13.06.2018, 10:45
Шановна Оксано!
Кошти в сумі 250 грн будуть перенесені на рахунок гарячого водопостачання
Цитата
# RE: Звернення споживачівВалерій 12.06.2018, 16:27
Доброго дня ! ЧИ потрібно копію акту після заміни лічильника гарячої води нести у водоканал? дякую
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 12.06.2018, 17:31
Шановний Валерію! Працівниками групи по обліку та обслуговуванню засобів обліку ТЕ та ГВП нашого підприємства надається МКП «Хмельницькводоканал» копія акту про заміну лічильника гарячої води.
Цитата
# щодо оплатиОксана 12.06.2018, 11:00
Прошу перекинути кошти, помилково зараховані за послуги з опалення, на оплату послуг гарячого водопостачання.Адреса, вул. Пілотська,74, кв.58 №71931
Цитата
# RE: щодо оплатиЗагальний відділ 12.06.2018, 15:31
Шановна Оксано!
Зазначте суму, яку необхідно перенести на рахунок гарячого водопостачання.
Цитата
# Подяка працівникамОвчарук Ірина Михайлівна 12.06.2018, 10:43
Доброго дня! Я мешканка будинку 44, що знаходиться по вул. Зарічанській, кв. 138. Шановне керівництво та всі працівники! Хочу висловити слова подяки Вам і вашим працівникам за професіоналізм, шанобливе ставлення і терпіння до населення. Також дякую працівникам сервісного центру, які розробили повідомлення-розрахунок, яке надходить щомісяця за поштовою адресою, там доступно міститься вся інформація про стан особового рахунку споживача. Успіхів у вашій нелегкій роботі і міцного здоров'я.
Цитата
# RE: Подяка працівникамГрупа по роботі із споживачами 12.06.2018, 17:31
Шановна Ірино Михайлівно! Щиро Вам дякуємо!
Цитата
# Немає гарячої водиАндрей 12.06.2018, 07:45
Доброго дня. Сьогодні 12.06.18 по вул. Завадського 64/2 знову немає гарячої води, хоча всі роботи по графіку профремонта вже закінчилися 04.06.2018р. - 08.06.2018р. і зупинки ЦТП 15.05.2018р. - 29.05.2018р. також завершилися. Коли можна сподіватися на стабільне та якісне надання послуг?
Цитата
# RE: Немає гарячої водиГрупа по роботі із споживачами 12.06.2018, 14:12
Доброго Вам дня, Андрію! Працівниками нашого підприємства виконані всі необхідні заходи по відновленню гарячого водопостачання у будинок №64/2 на вул. Завадського. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Немає гарячої водиАндрей 12.06.2018, 07:43
Доброго дня. Сьогодні 12.06.18 по вул. Завадського 62/2 знову немає гарячої води, хоча всі роботи по графіку профремонта вже закінчилися 04.06.2018р. - 08.06.2018р. і зупинки ЦТП 15.05.2018р. - 29.05.2018р. також завершилися. Коли можна сподіватися на стабільне та якісне надання послуг?
Цитата
# RE: Немає гарячої водиГрупа по роботі із споживачами 12.06.2018, 14:12
Доброго Вам дня, Андрію! Працівниками нашого підприємства виконані всі необхідні заходи по відновленню гарячого водопостачання у будинок №64/2 на вул. Завадського. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# щодо зарахування коштів (абонент 98213)Довгий Олексій Миколайович 11.06.2018, 11:55
Абонент 98213 (за відсутності заборгованості за опалення) в червні 2018 року помилково перерахував 125 грн. 16 коп. з призначенням - за опалення. Прошу зарахувати вказані кошти в рахунок погашення заборгованості за ГВП.
Цитата
# RE: щодо зарахування коштів (абонент 98213)Загальний відділ 12.06.2018, 15:10
Шановний Олексій Миколайович!
На Ваше прохання кошти будуть перекинуті на гаряче водопостачання.
Цитата
# Гаряча водаОлександр 10.06.2018, 08:58
Доброго дня, чому досі немає гарячою води на Прибузька 16 ? По графіку профремонт повинен був тривати до 8.06
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 11.06.2018, 15:31
Доброго Вам дня, Олександре! Гаряча вода до будинку №16 на вул. Прибузькій подається від центрального теплового пункту на вул. Свободи, 2/1. З 05.06.2018 року по 19.06.2018 року міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» зупинено даний центральний тепловий пункт в зв`язку з проведенням технічного обслуговування, ремонту обладнання і теплових мереж та відповідно у зазначений період припинена подача гарячої води.
Цитата
# Загальнобудинковий лічильникАнатолій 07.06.2018, 11:07
Доброго дня.Скажіть,будь ласка, чи можу я написати заяву на перевірку лічильника(загальнобудинкового)через ваш сайт,чи потрібно приїхати до вас.Це вас турбують з буд. по вул. Кармалюка 10.
Цитата
# RE: Загальнобудинковий лічильникГрупа по роботі із споживачами 08.06.2018, 09:40
Шановний Анатолію! Для здійснення повірки загальнобудинкового теплового лічильника по вул. Кармелюка, буд. 10 необхідно звернутися у групу по обліку та обслуговуванню засобів обліку ТЕ та ГВП в складі виробничо-технічного відділу підприємства за адресою: вул. Пересипкіна, 5, каб. 37 (3 поверх), тел.: 0673130588.
Цитата
# ОпаленняМихайло Михайлович 06.06.2018, 23:04
За опалювальний сезон 2017-2018р.р.на обігрів квартири було витрачено 5.588Гкал.Визначаємо ціну 1кв.м=116.935грн(5.588/58.4*1222.09).Повна вартість опалення за сезон=6829.00грн(58.4*116.935).Пільга75%=4604.68гр н.(52.5*116.935*0.75).До оплати 2224.68грн.(6829.00-4604.31). На сьогоднішній день за послугу оплочено 2224.98грн(376.16+407.87+403.9+358.34+406.01+62.70 +210).Результат-0.3грн.переплата Для порівняння прошу надати розрахкнок за жовтень м-ць 2017р. Зповагою О.р.30885
Цитата
# RE: ОпаленняЗагальний відділ 12.06.2018, 15:10
Шановний Михайло Михайлович !
Розрахунок плати за спожиту теплову енергію з урахуванням Вашої пільги 75 % « Учасник бойових дій» на дві особи виконується щомісячно на підставі фактичних даних теплового лічильника в межах встановленого законодавством норми споживання. Оскільки є місяці, що фактичне споживання нижче встановленого нормативу ( 22,70 грн. за 1 кв.м за місяць) то до розрахунку беруться фактичні данні, а при умові споживання вище нормативу береться до розрахунку норматив споживання . Понаднормове споживання розраховується без пільги. Так за опалювальний період лише в квітні фактичне споживання перевищує встановлений норматив.
До прикладу розрахунок вартості опалення за жовтень місяць. Фактично спожито теплової енергії за жовтень місяць на 3,2985 грн. за 1 кв.м. , що є менше встановленої норми споживання і розрахунок був виконаний таким чином :
58,4 м.кв.*3,2985 грн.=192,63 грн. (повна вартість опалення)
52,5 м.кв.*3,2985 грн.*75% = 129,88 грн. (розрахована пільга)
До сплати за жовтень місяць 62,75 грн ( 192,63 грн.- 129,88 грн.)
Цитата
# Гаряча водаРАЇСА 05.06.2018, 10:55
О/Р 76570
Вже який день немає гарячої води, йде холодна. Чи-то ви її не грієте як належить чи взагалі не даєте ГВ, чи знову хтось накрутив, підкрутив крани в будинку, чи-то знову хтось бойлер неправильно підключив???? Вже немає сил переносити це безладя, нехлюйство, безвідповідальність та повний пофігізм і хаос.Від постійного відключення то Гарячої то холодної води (бо несанкціоновано підключаються якісь будинки, то часті прориви то ремонти......) постійно тече грязна з піском та ржавчиною вода, яку не тільки в їжу, як технічну неможливо використовувати. Псуються фільтри, сантехніка, крани не витримують!!! Хто відшкодує мені їх заміну???Скільки можна барахтатись в цьому дермі.В цій недодержаві з такими правителями про якість життя не приходиться говорити, погіршується якість людей - по собі сужу. Дякую за розуміння.
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 06.06.2018, 13:59
Шановна Раїсо! З 04.06.2018 року по 08.06.2018 року міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» зупинено центральний тепловий пункт на вул. Кам’янецькій, 46/1 в зв`язку з проведенням технічного обслуговування, ремонту обладнання і теплових мереж та відповідно у зазначений період припинена подача гарячої води. Відповідальність нашого підприємства за якість послуги з централізованого постачання гарячої води на межі відповідальності, згідно укладених договорів зі споживачами, має відповідати вимогам щодо кількісних і якісних показників послуги, а саме: забезпечення нормативної температури гарячої води у точці розбору не нижче 50°C. Внутрішньобудинкова система централізованого гарячого водопостачання будинку №4 на вул. Вайсера знаходиться на обслуговуванні в ЖЕД №1.
Цитата
# РушникосушкаЯрослав 04.06.2018, 09:19
Не працює-непрацювала рушникосушка. Не одноразово звертаюсь щоб полагодили. Говорять що подивляться вже рік як немає нікого.
Цитата
# RE: РушникосушкаГрупа по роботі із споживачами 04.06.2018, 17:10
Шановний Ярославе! Вкажіть будь ласка Вашу адресу та номер телефону для обстеження системи обігріву рушникосушки. Дякуємо.
Цитата
# #Катерина 03.06.2018, 15:58
Цитую Загальний відділ:
Шановна Катерино! Вкажіть будь ласка Ваш номер телефону та квартиру для проведення детального обстеження. Дякуємо.


Мене цікавить ккди скаргу писати! Два рази запитала. Відповіді не отримала! Після написання скарги дізнаетесь і квартиру і телефон!

Куди писати скраргу?????
Цитата
# RE: #Група по роботі із споживачами 04.06.2018, 17:20
Шановна Катерино! У разі незадовільної послуги з централізованого гарячого водопостачання споживач може надати заявку на виробничо-диспетчерську службу підприємства за тел.:15-57, 70-06-23 або заяву на ім`я директора підприємства в письмовій формі.
Цитата
# Про заборгованістьТатьяна Марьянич 01.06.2018, 18:23
Шановний Загальний відділ. В зв'язку з матеріальними затратами(мама попала в лікарню і на даний час хворіє), в мене є невелика заборгованість за два місяця останніх опалювального сезону, я його поступово погашу з отпускних до початку опалювального сезону, чи треба мені заключати договір на реструкторізацію, щоб мені не нараховували пеню?
Цитата
# RE: Про заборгованістьЗагальний відділ 12.06.2018, 15:09
Шановна Тетяно!

Якщо Ви щомісячно будете сплачувати борг та розрахуєтесь до початку опалювального періоду, угоду на реструктуризацію складати не потрібно.
Цитата
# Передача показниківРАЇСА 01.06.2018, 17:44
О/Р 76570
Невже потрібно багато розуму, щоб програма "Особистий кабінет" сприймала для передачі показники по воді незмінні порівняно з попереднім місяцем. Ну, не жила я дома місяць- гостювала у дітей, не користувалась місяць водою. По О/Р 76569 взагалі ГВ перекрита, люди користуються бойлером. Але навіть якщо не користуєшся водою і показники відповідно, не збільшуються , але ж передавати їх вам всеодно потрібно і то щомісячно. Тож будь ласка внесіть корективи в вашу програму, щоб для реєстрації показників лічильника програма сприймала незмінні покази. Зрозуміло, що меньшими вони не можуть бути, а залишитись без змін можуть за різними причинами
Цитата
# RE: Передача показниківАдміністратор 04.06.2018, 10:00
Шановна Раїса! В особистому кабінеті була помилка по деяких лічильниках. Помилку виправлено.
Незмінні показники можна було завжди передавати.
Цитата