Навігація  

   
   
   
   
Шаблоны Joomla 3 тут

Додати коментар

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Захисний код
Оновити

Коментарі  

# температура батарейОксана 26.03.2019, 17:35
Яка температура батарей повинна бути, що є нормою? Що зимою, що зараз температура однієї батереї 34-40 градуса , інші 26-31. Це що прийдеться знов платити за теке опалення 1600 як і минулий місяць? Ви ж розумієте, що 30 градусів це холодні батареї. Одні батареї на подачу, інші на обратку у всіх квартирах. Чому така низька температура подачі з котельні? Навіщо таке опалення взагалі потрібне в такому випадку? Ви або грійте або ні. Ато платити приходиться просто нізащо. Причому данні температури звірялись з показниками лічильника на будинку, бувало часто, що подача 34, обратка 26 і це в +3 на вулиці. Розумію, що зарез деякі дні вже теплі, але така ситуація всю зиму і продовжується. І я сумніваюсь, що платіжка буде 700 грн хочаб.
вул. Проскурівського підпілля 127
Цитата
# Відсутнє опаленняНаталя 26.03.2019, 10:04
Доброго дня, опалення немає. В квартирі маленька дитина. В квартирі холодно. вул.Чорновола 60, кВ.94
Цитата
# Відключіть опаленняНадія 23.03.2019, 22:41
Доброго вечора! Цікаво коли відключать опалення по пров.Прибузький 1????
Чому ми маючи лічильник маємо платити за тепло яке нам не потрібне.оскільки на вулиці плюсова температура. Чому не можна його відключити.вже як тиждень телефонує пів будинку і всіх кормлять "завтраками"...майте совість у квартирі +25.неможливо спати.якщо вам потрібно випалити газ то випалюйте його за свій рахунок.а не за рахунок користувачів. Чомусь зимою як телефонували що в квартирах прохолодно.то призодили міряли температуру в квартирі.а зараз ніхто не реагує і не міряє.прийдіть поміряйте-таке відчуття що живемо у сауні. Сподіваюся що владнажте це питання і без звернень у міську раду. Дякую
Цитата
# RE: Відключіть опаленняГрупа по роботі із споживачами 25.03.2019, 08:26
Шановна Надіє!Зазначте будь-ласка номер Вашої квартири та номер телефону для домовленості щодо проведення контрольного заміру температури повітря.
Цитата
# Відключіть опалення!!Анастасія 23.03.2019, 02:26
Якщо ви стверджуєте, що немає факту перегріву квартир, то я вас розчарую він є! О 2 ночі прокинутись від того, що температура в кімнаті зашкалює і відкривати вікна, напротязі дня сидіти в квартирі з відкритими вікнами і гріти повітря на вулиці, я чесно, не збираюсь! За ці дні оплачувати вашу послугу навіть і не збираюсь, будете робити те самі, може нарешті хоть відключете мене від своїх послуг! Опалення відключають при постійній температурі повітря на вулиці +8 градусів, яка вже тримається мінімум декілька днів! Якщо стверджуєте навпаки, то живете в іншій країні!! Про який температурний режим Ви говорите??! Вам подарувати градусник???!!!Ваша відповідь, то шаблоне замилування очей. Повторюся ще раз. Починаючи з 15.03.2019 за опалення суму, яка мені прийде, шановні, будете оплачувати разом, всім своїм підприємством разом з свої директором!!
Гарного дня!
Цитата
# RE: Відключіть опалення!!Група по роботі із споживачами 25.03.2019, 08:22
Шановна Анастасіє! Зазначте будь-ласка номер Вашої квартири та номер телефону для домовленості щодо проведення контрольного заміру температури повітря на предмет перегріву квартири.
Цитата
# Відключіть опалення!!!Анастасія 20.03.2019, 08:40
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, чому взимку при -15 градусах і зараз навесні при +15 опалення абсолютно ідентичне? Вам необхідно використати норму газу і оплатити це за рахунок споживачів?! І так всю зиму платили захмарні суми, а сиділи в квартирі при +17-+18 градусах, проте зараз температура в квартирі +22 і відкриті усі вікна, бо спати і взагалі дихати нереально! Відключіть нарешті опалення! Температура на вулиці вже тиждень як щодня +7-+8. Знову платіжка за березень прийде на 2тис., а ще ж квітень не забувайте, і коли його оплачувати, якщо вже дуже з травня пеню маєте нараховувати за неоплачену так звану Вашу якісну послугу!
Чекаю відповідь, бажано в письмовому вигляді, на ел. пошту
Адреса вул. Пилипчука 4.
Цитата
# RE: Відключіть опалення!!!Група по роботі із споживачами 22.03.2019, 08:04
Шановна Анастасіє! Теплоносій до будинку №4 на вул. Пилипчука подається згідно температурного графіка роботи котельні в залежності від температури зовнішнього повітря. Станом на 21.03.2019 року факту перегріву квартир в даному будинку не встановлено. Нарахування мешканцям за послугу з централізованого опалення проводиться згідно показників загальнобудинкового теплового лічильника за фактично спожите тепло.
Цитата
# протікає засувка теплового лічильникакостянтин войтович 15.03.2019, 12:10
протікає засувка в районі лічильника
в підвалі 1 під'їзду проспект миру 86
мешканець квартира 58
Цитата
# RE: протікає засувка теплового лічильникаГрупа по роботі із споживачами 15.03.2019, 13:17
Доброго дня! Працівниками нашого підприємства виконані роботи по усуненню витоків теплоносія в підвальному приміщенні І під'їзду будинку №86 на прс. Миру.
Цитата
# Регулювання подачі теплаПервушин Євген 15.03.2019, 12:09
Доброго дня. В будинку по вул. Соборній 31, в першому під'їзді температура опалення виставлена на максимум протягом всієї зими, а також і досі (на 15.03.2019). На дворі +15ºC а подача тепла, як при -30ºC.
Прошу пояснити даний підхід і вжити всіх заходів, аби припинити опалювання вулиць!!

Наразі в мене в квартирі всі батареї мають крани і цілу зиму жоден кран не відкривався більше ніж на 50%. Скажіть, чого ми маємо платити в 2-4 рази більше задля опалення вулиць через наші вікна?
Цитата
# Протікає засувка теплового лічильникаСітніков Ігор Валерийович 0982714226 15.03.2019, 11:59
15.03.2019року
Аварійна ситуація тепломережі. Підвал першого під'їзду будинку 86 по вул.Проспект Миру, район лічильника тепла. Засувка пропускає теплоносій на пілогу.
Тел. 0982714226 Ігор, житель кв.59
Цитата
# RE: Протікає засувка теплового лічильникаГрупа по роботі із споживачами 15.03.2019, 13:18
Доброго дня! Працівниками нашого підприємства виконані роботи по усуненню витоків теплоносія в підвальному приміщенні І під'їзду будинку №86 на прс. Миру.
Цитата
# НарахуванняЛюдмила 14.03.2019, 12:54
Особовий рахунок 12932. Згідно мого запиту про сторно субсидіі, прошу надати мені відповідь в письмовому вигляді. Адреса прописана на моіх данних.
Цитата
# номера телефонів для замовлення послуг перевірки лічільниківОлег 13.03.2019, 17:04
Добрий день! Повідомте номера телефонів для замовлення послуги перевірки лічильників, оскільки на сайті вони відсутні
Цитата
# RE: номера телефонів для замовлення послуг перевірки лічільниківГрупа по роботі із споживачами 14.03.2019, 15:40
Шановний Олеже! Надаємо номера телефонів групи по обліку та обслуговуванню лічильників, а саме: 70-07-65 або 0673130588.
Цитата
# ОплатаТетяна 13.03.2019, 16:14
Добрий день.чому в особистому кабінеті не міняється сума якщо я оплатила ще два дні тому.
Цитата
# RE: ОплатаАдміністратор 13.03.2019, 16:38
Шановна Тетяна! Банки надсилають реєстри оплати іноді з затримкою, і ще їх потрібно опрацювати та внести в нашу базу, а в особистому кабінеті дані оновляться лише наступного дня після внесення в нашу базу.
Тому зазвичай оплату в особистому кабінеті можна побачити на 3-5 день.
Цитата
# ОпаленняВалентина 13.03.2019, 15:17
Доброго дня! Дуже Вам вдячна за оперативну та змістовну відповідь на моє звернення.
Цитата
# RE: ОпаленняГрупа по роботі із споживачами 14.03.2019, 15:43
Шановна Валентина! Щиро дякуємо за Вашу подяку.
Цитата
# #опаленняАнжела 13.03.2019, 13:15
Доброго дня, моя адреса вул.Свободи 5а, у чому причина у ванній кімнаті батерня тепла, а у кімнаті ьґ а кухні холодні?
Цитата
# RE: #опаленняГрупа по роботі із споживачами 14.03.2019, 16:00
Шановна Анжела! Зазначте будь ласка номер Вашої квартири та номер телефону для домовленості про дату та час обстеження системи централізованого опалення у Вашій квартирі.
Цитата
# ОплатаАбонент 15251 13.03.2019, 07:24
Почему до сих пор нет оплаты в личном кабинете?
Цитата
# RE: ОплатаАдміністратор 13.03.2019, 08:16
Ваша оплата вже внесена в базу, завтра з'явиться в особистому кабінеті.
Цитата
# нарахуванняЛюдмила 12.03.2019, 11:18
Рахунок 12932. Звідки в рахунку за лютий по ВБО взялась магічна цифра -10,74, ссторно субсидіі, яка не нараховувась Відправте своіх програмістів на біржу! Таке саме вже й на рахунку за березень.
Цитата
# RE: нарахуванняЗагальний відділ 13.03.2019, 15:21
Шановна Людмило!

Оскільки з січня 2019 року субсидія на послугу з внутрішньо будинкового обслуговування не надається, то в рахунку за лютий 2019 року пройшло коригування по субсидії за січень 2019 р. зі знаком мінус.
Цитата
# опалення, цінаолексій 12.03.2019, 10:27
Мешканці будинку по вул. Панаса Мирного,26/3 обурені і звертаються з питання разючої та неоправданої різниці за опалення між нашим будинком та сусіднім будином №8/1 по вул.Кармелюка. У нас за 68 м.кв. за лютий плата становить 1824 грн, а в них за 97 метрів - 1709 грн.Така ж разюча різниця була і в інші місяці. Будинки однакові- панельні.Схожаа різниця і в порівнянні з будинком панельним по вул Залізняка, 12.Можливо не правильно працюють лічильники чи "не правильно" знімають показники ваші працівники ( у нашому будинку). Ми залишаємо за собою право звертатися до антикорупційних органів та до вищої виконавчої влади держави. Крм того, просимо навести лад та утеплити трубопроводи опалення,оскільки ви обслуговуєте мережі в будинку. Мій тел.0970417158
Цитата
# RE: опалення, цінаГрупа по роботі із споживачами 13.03.2019, 15:53
Шановний Олексію! Повідомляємо, що кожен будинок має теплове навантаження та розрахункову витрату теплоносія для забезпечення послуги з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості. Нарахування мешканцям будинку №26/3 на вул. П. Мирного за послугу з централізованого опалення проводиться згідно показників теплового лічильника за фактично спожите тепло. Кількість спожитої теплової енергії житловим будинком залежить від багатьох факторів: матеріалу стін будинку, його утеплення, кількості відключених квартир, наявності приладів опалення в місцях загального користування, температурного режиму у квартирах споживачів (навіть чи закривають мешканці двері у під’їзд чи ні), тощо. На величину нарахування плати за послугу з централізованого опалення також впливає кількість днів у місяці та дата передачі показників теплового лічильника. (За лютий місяць нарахування по будинку №26/3 на вул. П. Мирного проведено за 32 дні, а по будинках: №8/1 на вул. Кармелюка та №12 на вул. Залізняка – за 29 днів). Ізоляція трубопроводів опалення даного будинку в наявності та у задовільному стані. В подальшому, просимо зазначати коректний номер телефону у зверненні.
Цитата
# ОпаленняВалентина 10.03.2019, 21:01
Доброго дня! Прошу відповісти детально на такі мої запитання:
1. У нашому будинку по вул.Гагаріна, 9 встановлено лічильник тепла. Прошу вказати у кого він знаходиться на балансі.
2. Також в будинку на цокольнім і 1-му поверхах знаходяться магазини, перукарні тощо. З якого лічильника сплачується ними за тепло -з нашого чи мають свої лічильники. Якщо з нашого, то яким чином вони їм нараховується оплата за тепло. Прошу написати детально по кожному.
3. Мій особовий рахунок 6523. Прошу пояснити чому в січні(де був 31 день в місяці) я отримала рахунок до сплати на суму 696,33 грн,враховуючи субсидію, а в лютому( де було 28 днів і навіть частіше батареї були зовсім вдень холодні, ніж в січні)я побачила в особистому кабінеті, що мені нараховано за лютий місяць 1219,33 грн? Це уже з врахуванням субсидії чи повна оплата?
4.Якщо це повна оплата без врахування субсидії, то також виникає питання: в січні за 31 день я отримала рахунок без врахування субсидії на суму 1275,66 грн, а в лютому при різниці в 3 дні я побачила в особистому кабінеті суму 1219,33 грн. Тобто за 3 дні менше всього на 56 грн в лютому ніж в січні.
Паперового рахунка я ще не отримала, тому як сума в лютому була нрахована, я не бачила.
Чому в особистому кабінеті немає розшифровки нарахованої суми, як це є в усіх других службах, наприклад: газ, світло, водоканал? Навіщо такий особистий кабінет тоді?
5. Що потрібно зробити, щоб показники лічильника знімались в присутності людини, яка буде бачити, що знімається в кожному місяці. Згідно закону ЖКХ мешканці мають на це право.
Прошу дати відповідь на кожне запитання, а не тільки на ті, на які самі захочете відповісти. Маю уже практику спілкування з вами.
Завчасно вдячна.
Цитата
# RE: ОпаленняГрупа по роботі із споживачами 12.03.2019, 17:03
Шановна Валентино!
1. Відповідно до п. 4 ст. 3 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» №2119-VIII від 22 червня 2017 року, вузли комерційного обліку належать на праві власності власнику (є спільною сумісною власністю співвласників) будівлі.
2. Юридичні об’єкти: перукарня та магазин «Сток», які розміщенні в цокольному приміщенні будинку №9 на вул. Гагаріна, знаходяться на абонентському обліку нашого підприємства. Нарахування даним об’єктам проводиться по загальнобудинковому тепловому лічильнику згідно опалювальної площі приміщень. Кафе «Мрія» та магазин «Єва» обладнані індивідуальним тепловим лічильником.
3. Нарахування мешканцям будинку №9 на вул. Гагаріна за послугу з централізованого опалення проводиться згідно показників теплового лічильника без урахування кількості теплової енергії, яку спожито юридичними об’єктами, пропорційно опалювальній площі квартири.
4. За січень 2019 р. (покази 28.12.18 р. – 25.01.19 р., тобто 28 днів), а за лютий 2019 р. (покази з 25.01.19 р. – 26.02.19 р. – 32 дні). Субсидія буде надана Вам у грошовій формі, тому нарахування за лютий проведено в повному обсязі.
5. Зняття показників теплового лічильника в будинку №9 на вул. Гагаріна проводиться дистанційно. Для звірки показників теплового лічильника необхідно звернутись в кінці місяця за телефоном 700-765 і разом з представником нашого підприємства зняти показники.
Цитата
# ТАРИФИРАЇСА 10.03.2019, 04:48
Особовий рахунок 76570
Неодноразово зверталась з проханням і в котре прошу вкажіть, будь ласка, тарифи на гарячу воду для лічильника Архімед, тобто "водомір" і "підігрів" води . Дякую
Цитата
# RE: ТАРИФИЗагальний відділ 11.03.2019, 13:22
У зв’язку із зміною тарифів на послуги теплопостачання ( постанова НКРЕКП № 1808 від 11.12.2018р.) для споживачів, що користуються послугами з гарячого водопостачання багатотарифним лічильником типу «АРХІМЕД» з 01.01.2019 р. встановлені нові тарифи :
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (весь облікований лічильником об’єм води) – 7,84 грн. за 1 куб. м.
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (облікований лічильником об’єм води відкоригований по температурі „V.г.в. підігрів”) – 79,75 грн. за 1 куб м.
Цитата
# Відключення від опаленняРАЇСА 10.03.2019, 04:44
Особовий рахунок 76570
Повторно звертаюсь.
Вкажіть, будьласка, які документи слід подати до заяви про відмову від послуги щодо опалювання квартири з наступного опалювального сезону, т.я. дана послуга для мене є фінансово неспроможною.
Крім того прошу вказати тарифи на гарячу воду для лічильника Архімед, тобто "водомір" і "підігрів" води . Дякую
Цитата
# RE: Відключення від опаленняЗагальний відділ 11.03.2019, 13:21
У зв’язку із зміною тарифів на послуги теплопостачання ( постанова НКРЕКП № 1808 від 11.12.2018р.) для споживачів, що користуються послугами з гарячого водопостачання багатотарифним лічильником типу «АРХІМЕД» з 01.01.2019 р. встановлені нові тарифи :
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (весь облікований лічильником об’єм води) – 7,84 грн. за 1 куб. м.
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (облікований лічильником об’єм води відкоригований по температурі „V.г.в. підігрів”) – 79,75 грн. за 1 куб м.
Цитата
# холодні батареїМарина 09.03.2019, 10:50
Доброго дня! Чому у нас вже другий день холодні батареї. Я розумію, що на вулиці потепліло,але ж не настільки, щоб виключити батареї повністю, навіть вночі?!....Моя адреса м.Хмельницький,вул.Маршала Гречка 14, кв.5
Цитата
# RE: холодні батареїГрупа по роботі із споживачами 13.03.2019, 08:23
Доброго дня! Повідомляємо, що теплоносій до будинку №14 на вул. М. Гречка подається згідно температурного графіка роботи котельні в залежності від температури зовнішнього повітря.
В зв’язку з підвищенням температури зовнішнього повітря (більше +8С), подача теплоносія була призупинена.
Цитата
# ПодключенияГалина 07.03.2019, 17:47
Личный счёт 3218
Дополнение к предыдущему комментарию:
Откуда получают тепло по ул. Проскуровская 16:
1.Клуб кави
2..Дитячий магазин
3."Сонячне м!сто"
4.Watsons
5.Кав'ярня
6.Фирмы под эстакадой-2 (две)
Цитата
# RE: ПодключенияГрупа по роботі із споживачами 15.03.2019, 13:35
Шановна Галина! На сьогоднішній день продовжується робота по обстеженню системи централізованого опалення у будинку №16 на вул. Проскурівській. Про результат обстеження, роботу теплових лічильників та роз'яснення щодо нарахувань за спожите тепло буде надана вичерпна відповідь на письмове звернення мешканців ІІІ та ІV під'їздів даного будинку від 11.03.2019 року вх.№182.
Цитата
# РасчетыГалина 07.03.2019, 13:24
Личный счёт -3218
Дом по улице.Проскуровская ,16 состоит из 4 -х подъездов,в которых 1 и 2 подъезды имеют свой счётчик ,а 3-4 подъезды свой.Какими расчетами и причинами можно объяснить,по результатам февраля 2019 года стоимость 1 кв. м.(15,6427 грн и 23.1019 грн.соответственно),т.е на 48% больше???Возможно счётчики не исправлены или не включены в расчеты:квартиры с индивидуальным отоплением,квартира Жэка 1,предприятия по продаже кофе-2 ,а так же неизвестные 2 фирмы под эстакадой дома.Такие расчеты существуют более двух лет.В телефоном режиме,при неоднократном обращение к вам, никто не мог дать вразумительный ответ
Цитата
# RE: РасчетыГрупа по роботі із споживачами 15.03.2019, 13:34
Шановна Галина! На сьогоднішній день продовжується робота по обстеженню системи централізованого опалення у будинку №16 на вул. Проскурівській. Про результат обстеження, роботу теплових лічильників та роз'яснення щодо нарахувань за спожите тепло буде надана вичерпна відповідь на письмове звернення мешканців ІІІ та ІV під'їздів даного будинку від 11.03.2019 року вх.№182.
Цитата
# покази лічильниківКозачок Т.І. 07.03.2019, 11:02
Пропозиція: зробіть програму для SMS повідомлень про покази лічильників гарячої води для квартир, як в інших... Це зручно!
Цитата
# RE: покази лічильниківЗагальний відділ 11.03.2019, 13:23
Ваше звернення прийнято до уваги.
Цитата
# РозрахункиВиталий 06.03.2019, 17:55
Чому в особистому кабінеті в розділі ТОВБС в графі "субсидія" за 02.2019 стоіть -10.51? Я так розумію це знята субсидія січень.Хто і чому зняв з мене призначену субсидію.
Цитата
# RE: РозрахункиЗагальний відділ 11.03.2019, 13:23
Право на надання та зняття субсидії призначеної на оплату послуг з ТОВБС визначає лише управління праці та соціального захисту населення. Оскільки з 01.01.2019 року відбулась зміна в законодавстві стосовно виплат субсидії абонентам, то в лютому місяці призначена субсидія на оплату ТОВБС була повернута до держави.
Цитата
# Одні батареї теплі інші холодніНаталя 04.03.2019, 10:15
Вул.Проскурівського підпілля 127. З четверга батарея в кімнаті холодна. На вулиці ще досить холодно, щоб сидіти без опалення.Вже набридло грітись радіатором. Здається в п'ятниць приходили майстри але нічьо не вирішилось. Нехай спочатку заходять в квартиру міряють батарею, помім роблять. І йдуть після того як батарея стане гаряча як в інших приміщеннях квартири. Так як рахунок ділиться на свіх а послугу теплопостачання отримують не всі. мій номер 0964978279
Цитата
# RE: Одні батареї теплі інші холодніГрупа по роботі із споживачами 12.03.2019, 13:36
Шановна Наталю! Повідомляємо, що критерієм оцінки якості послуги з централізованого опалення є температура повітря в приміщенні, а не приладів опалення. 07.03.2019 року працівником міського комунального підприємства "Хмельницьктеплокомуненерго" виконаний контрольний замір температури повітря у Вашій квартирі №1а на вул. Проскурівського підпілля, буд. 127. Температура повітря в квартирі становила (+19С), яка відповідає діючій нормі (+18С), (+20С) - в кутовій кімнаті, про що складений відповідний акт.
Цитата
# ОпаленняРАЇСА 03.03.2019, 22:11
Особовий рахунок 76570
Вкажіть, будьласка, які документи слід подати до заяви про відмову від послуги щодо опалювання квартири з наступного опалювального сезону, т.я. дана послуга для мене є фінансово неспроможною.
Крім того прошу вказати тарифи на гарячу воду для лічильника Архімед, тобто "водомір" і "підігрів" води . Дякую
Цитата
# RE: ОпаленняЗагальний відділ 11.03.2019, 13:21
У зв’язку із зміною тарифів на послуги теплопостачання ( постанова НКРЕКП № 1808 від 11.12.2018р.) для споживачів, що користуються послугами з гарячого водопостачання багатотарифним лічильником типу «АРХІМЕД» з 01.01.2019 р. встановлені нові тарифи :
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (весь облікований лічильником об’єм води) – 7,84 грн. за 1 куб. м.
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (облікований лічильником об’єм води відкоригований по температурі „V.г.в. підігрів”) – 79,75 грн. за 1 куб м.
Цитата
# Гаряче водопостачанняГалина 03.03.2019, 20:03
Доброго вечора!!! Хотілось би знати, чому по вул. Прибузькій 34/1 вже багато днів тече іржава вода. Це жах, а не вода за такі гроші. Може поясните, що це за послуги такі і за що ми платимо гроші?
Цитата
# RE: Гаряче водопостачанняГрупа по роботі із споживачами 04.03.2019, 09:35
Шановна Галина! Зазначте будь-ласка Ваш номер телефону для домовленості про дату комісійного обстеження системи централізованого гарячого водопостачання у Вашій квартирі.
Цитата
# Другу добу в квартирі холодноОлена 01.03.2019, 23:25
Чому вже другу добу при мінусовій температурі по вул. Проскурівського підпілля, 127 холодні радіатори? Невже не можна повпливати на окремих мешканців будинку(переважно пенсіонери з трьохкімнатними квартирами), які без згоди всіх власників квартир на власний розсуд вимкнули тепло до мінімума. Тарифи піднялись і доведеться сплачувати за холод? Будь-ласка, запломбуйте доступ до арматури, якою скручують те тепло! Вже сил немає терпіти! Куди ще звернутись щоб нас почули? На гарячу лінію Кабміну? Боже, та допоможіть хоч хтось!!!!
Цитата
# RE: Другу добу в квартирі холодноГрупа по роботі із споживачами 12.03.2019, 17:12
Шановна Олено! Працівниками міського комунального підприємства "Хмельницьктеплокомуненерго"проведено обстеження системи централізованого опалення будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля. При обстеженні встановлено факт прикриття запірно-регулюючої арматури на системі опалення будинку. Тобто, мешканці будинку самовільно регулюють подачу тепла, що категорично забороняється. З відповідальною особою за зняття показників теплового лічильника даного будинку проведена роз'яснювальна бесіда щодо заборони самовільного втручання в діючі системи теплопостачання та теплоспоживання.
Цитата
# Відписки, замість того щоб розібратисяБойчук А.А.,Довженко 3, кв. 35 01.03.2019, 15:57
Розберіться спочатку і не туліть сюди простині законів і перестаньте погрожувати якимось замірами. В будинку Довженко 3 неправильно підведені труби при побудові і тому йде набагато більше тепла чим треба. Якщо не розберетесь будемо писати вище.
Цитата
# RE: Відписки, замість того щоб розібратисяГрупа по роботі із споживачами 04.03.2019, 15:22
Доброго Вам дня! Повторно повідомляємо, що кожен будинок має теплове навантаження і розрахункову витрату теплоносія для забезпечення послуги з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості. У Вашому будинку виставлена розрахункова витрата теплоносія.Самовільне втручання в діючі системи теплопостачання і теплоспоживання категорично забороняється. Критерієм оцінки якості послуги з централізованого опалення є температура повітря в приміщенні.
Цитата
# Ржава гаряча водоІрина 01.03.2019, 12:22
Цитую Група по роботі із споживачами:
Шановна Ірино! Зазначте будь-ласка Ваш номер телефону для домовленості про дату комісійного обстеження системи централізованого гарячого водопостачання у Вашій квартирі.

0687277866
Цитата
# RE: Ржава гаряча водоГрупа по роботі із споживачами 13.03.2019, 11:08
Шановна Ірино! Повідомляємо, що міське комунальне підприємство «Хмельницьктеплокомуненерго» здійснює лише підігрів води в водоводяних підігрівачах, де немає безпосередньо контакту між теплоносієм та водою, яка транспортується.
Цитата
# Холоднї батареїНаталя 01.03.2019, 10:03
Добрий ранок. вул Проскурівського підпілля 127, 2 підїзд. В дома абсолютно холодні батареї, тепла лише одна в ванній. Проведіть провірку системи опалення в будинку, так як на лице гідравлічний дисбаланс в системі опалення. Є сусіди які щей постійно зкручують на лічильнику тиск, а саме квартира №8 і ще невстигли ті батареї прогрітись як знов скручують. І це вже не перший рік!!! Минулий прихід ваших співробітників вирішив проблему на 3 дня, далі знов скрутили і холодіна.
Цитата
# RE: Холоднї батареїГрупа по роботі із споживачами 01.03.2019, 11:55
Шановна Наталя!МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" вживатимуться необхідні заходи для забезпечення мешканців будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля послугою з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# Холодно! ЖАХ!Олена 28.02.2019, 23:13
На вулиці 0 градусів, а опалення на мінімумі.Радіатори холодні. Мешканка квартири #8 по вул. Проскурівського підпілля, буд. 127 самовільно зменшила температурний режим по всьому будинку. Повпливайте на неї, або збільшіть температуру подачі води в котельні. Це жах, опалювальний сезон ще не завершено!
Цитата
# RE: Холодно! ЖАХ!Група по роботі із споживачами 01.03.2019, 11:57
Шановна Олено!МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" вживатимуться необхідні заходи для забезпечення мешканців будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля послугою з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# Холодеі батареї і ьезсовісні сусіди. Опломбуйте нам лічильник!Олександр 28.02.2019, 20:44
Доброго вечора, по вул. Проскурівського підпілля, 127 недобросовісні сусіди скрутили опалення до 3 метрів кубічних за годину і як наслідок з наявних чотирьох батарей в квартирі тільки одна тепла. Станом на вечірній час це спричиняє дискомфорт в проживання, бозбавляє мешканців будинку права на тепло в опалювальний період. Я сплачую кошти і вимагаю тепла, а не холодного повітря в батареях. В ванній кімнаті нереально прийняти душ, бо батарея холодна. Опломбуйте вже врешті решт нам цей лічильник, бо виходить, що платять кошти всі, а гріються тільки деякі. У багатьох малі діти і люди готові сплачувати кошти, але низка пенсіонерів перешкоджає нормальному життю, а теплокомуненерго в кінці місяця виставить рахунок за холод.
Цитата
# RE: Холодеі батареї і ьезсовісні сусіди. Опломбуйте нам лічильник!Група по роботі із споживачами 01.03.2019, 11:58
Шановний Олександре!МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" вживатимуться необхідні заходи для забезпечення мешканців будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля послугою з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# Нарахування плати за опаленняИван 28.02.2019, 20:36
Жителі будинку №38 по вулиці Подільській неоднократно звертались з питанням, чому в нарахувані плати за опалення ви не вказуєте кількість використаних ГКал юридичними особами та суму до сплати. Ви продовжуєте не вказувати і далі. Крім того, за лютий 2019 року ви не вказали використану теплову енергію в квартирах №№31,32,35. Ми попе-реджували, що у подальшому, в вищевказаних випадках, будемо звертатись до компетентних органів. Ви нам не надали вибору.
Цитата
# Гаряча водаІрина 28.02.2019, 20:11
Вже другий тиждень у мешканці вулиці Прибузька 36/1 замість гарячої нормальної води з кранів тече ржава грязна вода!!!!тарифи знову підіймають а якість послуг знижується до 0!!!За що плочу незнаю!Запрошую подивитися теплокуменерго або прийнятии ржавий душ!!!
Цитата
# RE: Гаряча водаГрупа по роботі із споживачами 01.03.2019, 11:48
Шановна Ірино! Зазначте будь-ласка Ваш номер телефону для домовленості про дату комісійного обстеження системи централізованого гарячого водопостачання у Вашій квартирі.
Цитата
# Не регулюється подача тепла.Бойчук А.А.,Довженко 3, кв. 35 28.02.2019, 20:08
Не можна регулювати подачу тепла на весь будинок(відповідальний по будинку пояснив).В результаті йде перевитрата потрібного країні газу, в квартирах будинку жарко, заплатили за січень 3 тисячі за опалення.Що набагато більше, чим в аналогічних квартирах. Приймайте якісь міри, а не пишіть відписки про перевірку окремих квартир.
Цитата
# RE: Не регулюється подача тепла.Група по роботі із споживачами 01.03.2019, 11:42
Доброго Вам дня! Кожен будинок має теплове навантаження і розрахункову витрату теплоносія для забезпечення послуги з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості. У Вашому будинку виставлена розрахункова витрата теплоносія. Згідно п.6.3.33 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 року №71 із змінами, використання запірної арматури для регулювання параметрів теплоносія не дозволяється.
Самовільне втручання в діючі системи теплопостачання і теплоспоживання категорично забороняється, так як дане втручання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільне опалення. Зазначте будь ласка Ваш номер телефону для домовленості щодо заміру температури повітря у Вашій квартирі на предмет відповідності її діючій нормі.
Цитата
# #простоХолоднібатареїМарія 28.02.2019, 18:55
Доброго вечора! Вул.Степана Бандери,9,кв.234. 097 722 97 34.
Скажіть ,будь ласка, на котельні,яка обслуговує наш будинок проводяться ремонтні роботи? Бо мені ще 2 тижні назад в ОСББ
на мою скаргу ,що батереї Не ледь теплі, а просто Холодні ,сказали ,що на котельні проводяться ремонтні роботи ( те,що мені таке говорили , в мене є докази);
Недавно прийшли додому , і реально почуваю,що прохолодно ,я до батарей - вони просто ХОЛОДНІ.
Чи опалення вже вимкнене?
Якщо на вулиці плюсова температура,у вас змінений графік подачі тепла?
Цитата
# RE: #простоХолоднібатареїГрупа по роботі із споживачами 01.03.2019, 11:28
Шановна Маріє! На котельні, яка обслуговує Ваш будинок, не проводяться ремонтні роботи. Теплоносій до будинку №9 на вул. Бандери подається згідно температурного графіка роботи котельні в залежності від температури зовнішнього повітря. Критерієм оцінки якості послуги з централізованого опалення є температура повітря в приміщенні. За домовленістю з Вами буде проведений контрольний замір температури повітря у Вашій квартирі.
Цитата
# Повторний запит №108 від 11.02.19Оксана 28.02.2019, 09:21
Директору МКП "Хмельницьктеплокомуненерго"
Скалію Володимиру Михайловичу
Сирваровська Оксана Анатолівна
29013, м. Хмельницький
вул. Соборна, буд. 19, кв.9
тел. +38 097-229-59-42
E-mail:
Повторний запит №108 від 11.02.2019
Шановний Володимир Михайлович!
В своєму листі №86 від 15.02.2019 Ви зовсім не відповіли на більшість питань, які я
поставила в своєму запиті №108 від 11.02.2019, а саме:
(Основний текст повторного запиту надсилаю на вашу електронну пошту так як сам запит дуже об"ємний)
Ще раз прошу відповісти на ці питання та роз'яснити стосовно квартир
22,26,30,31,32,33,34,35,36.
24.02.2019 Сирваровська О.А.
Цитата
# RE: Звернення споживачівНаталія 23.02.2019, 10:59
Доброго дня. Сусіди нашого будинку повідомил, що їм відомо про квартиру №7 та 66 які провели теплі поли та утеплення лоджії. 7 квартира врізалась з підвалу. Інші квартири потрібно виявляти по факту так як додому ніхто сусідів непустить для такого.
Цитую Група по роботі із споживачами:
Шановна Наталія! Зазначте будь ласка номера квартир, які мають обігрів підлоги та опалення балкону від системи централізованого опалення для проведення детального обстеження системи опалення будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля. Нашим підприємством будуть вжиті необхідні заходи для рівномірного розподілу теплоносія у даному будинку. Для отримання додаткової інформації Ви можете звернутись за тел.: 0676732091.
Цитата
# RE: Звернення споживачівГрупа по роботі із споживачами 26.02.2019, 14:39
Доброго дня, Наталія! Працівниками нашого підприємства проведено обстеження системи централізованого опалення в кв. 7 та кв. 66 будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля. При обстеженні порушень в системі опалення в кв. 7 не виявлено. В кв. 66 виявлено додаткову опалювальну площу, яка внесена у договір споживача про користування тепловою енергією, про що складений відповідний акт.
Цитата
# не якісне надання послугСнежана 21.02.2019, 15:09
Доброго дня!!!вулиця Проскурівського підпілля 209 1 підїзд кв.4 перший поверх батареї холодні (в квартирі 14-15 градусів)на звернення в Південно-Західні тепломережі працівники ніяк не реагують.Як вирішити дану проблему,куда звернутися ? За що ми платимо кошти?
Цитата
# RE: не якісне надання послугЗагальний відділ 22.02.2019, 09:20
Шановна Снежана! Будинок за адресою Проскурівського підпілля, 209 не обслуговує.
Цитата
# Холодні батареїНаталія 20.02.2019, 09:45
Доброго дня! Звертаюсь від імені мешканців будинку по вул.Проскурівського підпілля 127, 2 підїзд. У зв'язку з тим, що у кожного у одній або двох кімнатах батареї холодні, в іншіх несильно теплі, а в під'зді першому цього ж будинку гарячі. Тобто у них жарко f e нас холодно і сиро в квартирах.На зборах будинку нам важко дійти згоди. На тих самих зборах виясняється, що в наших двох підїздах є декілька квартир з теплими полами, одна навіть з теплим балконом зроблиних за рахунок центрального опалення. Куди можна звернутись для вирішення цього питання та перевірки системи труб по під'їзду, щоб нарешті зробити усім теплі батареї.Дякую
Цитата
# RE: Холодні батареїГрупа по роботі із споживачами 22.02.2019, 14:21
Шановна Наталія! Зазначте будь ласка номера квартир, які мають обігрів підлоги та опалення балкону від системи централізованого опалення для проведення детального обстеження системи опалення будинку №127 на вул. Проскурівського підпілля. Нашим підприємством будуть вжиті необхідні заходи для рівномірного розподілу теплоносія у даному будинку. Для отримання додаткової інформації Ви можете звернутись за тел.: 0676732091.
Цитата
# счета за предоставленные услугиЛюбовь 19.02.2019, 16:56
Возможно ли получение счетов за предоставленные услуги в электронном виде.
Цитата
# опаленняОксана 19.02.2019, 14:53
Скажите пожалуйста,для чего в такую теплую погоду,при плюсовой температуре на улице,во всю греют батареи,приходя с работы домой,такое впечатления,как я зашла в баню.,дышать нечем. Пожалуйста примите меры Заранее благодарю.ул. Заводская 61/1.
Цитата
# RE: опаленняГрупа по роботі із споживачами 22.02.2019, 14:02
Шановна Оксано! Повідомляємо, що теплоносій до будинку №61/1 на вул. Заводській подається згідно температурного графіка роботи котельні в залежності від температури зовнішнього повітря. Зазначте будь ласка контактний номер телефону для домовленості про дату та час виконання контрольного заміру температури повітря у Вашій квартирі.
Цитата
# температурный режимРостислав 14.02.2019, 12:45
Европейская, 3, кв.1. Угловая комната. Температура 16 - 17 градусов вместо положенных по норме 20. Проблема не первого года и не только у меня, но и у соседей. Забит стояк. Как намерены решать проблему?
Цитата
# RE: температурный режимГрупа по роботі із споживачами 22.02.2019, 13:58
Шановний Ростиславе! 18.02.2019 року працівником міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» проведено обстеження системи централізованого опалення в будинку №3 на вул. Європейській та виконаний замір температури повітря у Вашій кв. 1.
При обстеженні виявлено прикриття запірно-регулюючої арматури на системі опалення будинку. Тобто, мешканці будинку самовільно регулюють подачу, що категорично забороняється. Температура повітря в квартирі становила (+18,2С)-(+19,4С), яка відповідає діючій нормі (+18С), а в кутовій кімнаті відхилення фактичної температури (+17,1С) від діючої норми (+20С), на що Вам буде здійснений перерахунок плати за недодану послугу.
Нашим підприємством вживатимуться необхідні заходи по забезпеченню мешканців будинку №3 на вул. Європейській послугою з централізованого опалення в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# тарифи по ліч. АрхімедБорис 11.02.2019, 11:05
Доброго дня. Прошу дати тарифи по лічильнику АРХІМЕД. Окремо водомір і окремо підігрів. Буду вдячний.
Цитата
# RE: тарифи по ліч. АрхімедЗагальний відділ 12.02.2019, 10:14
Шановний Борис !
У зв’язку із зміною тарифів на послуги теплопостачання ( постанова НКРЕКП № 1808 від 11.12.2018р.) для споживачів, що користуються послугами з гарячого водопостачання багатотарифним лічильником типу «АРХІМЕД» з 01.01.2019 р. встановлені нові тарифи :
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (весь облікований лічильником об’єм води) – 7,84 грн. за 1 куб. м.
за показниками лічильника гарячої води „АРХІМЕД” (облікований лічильником об’єм води відкоригований по температурі „V.г.в. підігрів”) – 79,75 грн. за 1 куб м.
Цитата
# вартість опаленнялюдмила 11.02.2019, 10:58
Прошу пояснити в чому відмінність розрахунку вартості опалення у будинках по вулиці Старокостянтинівське шосе №22 і №24. Будинки розташовані поряд,планування та етажність одинакова. Різниця вартості опалення двокімнатної квартири за січень 2019 року складає майже 700 грн.
Цитата
# RE: вартість опаленняЗагальний відділ 11.02.2019, 15:21
Шановна Людмила!

Нарахування з опалення по всіх будинках, яке обслуговує наше підприємство проводиться згідно показників будинкового лічильника обліку теплопостачання за фактично отримані послуги.
В січні місяці нарахування по Старокостянтинівському шосе,22 проводилось відповідно до показів лічильника які були зняті з 28.12.2018 по 24.01.2019 р, тобто за 27 календарних днів.
Нарахування по Старокостянтинівському шосе,24 проводилось відповідно до показів лічильника які були зняті з 27.12.2018 по 28.01.2019 р, тобто за 32 календарних дні.
Кількість днів опалення відобразилось на нарахуваннях по будинку Старокостянтинівське шосе,24
Цитата
# Холодно в квартиріЛюдмила 09.02.2019, 09:11
Добрий день!В квартирі по вул.Прибузькій б.2,кв.68 дуже холодно,батереі не гріють зовсім,в квартирі +9С,коли на вулиці +1С,просимо вирішити проблему.
Цитата
# RE: Холодно в квартиріГрупа по роботі із споживачами 13.02.2019, 12:25
Шановна Людмило! Працівниками нашого підприємства виконаний замір температури повітря у квартирі №68 на вул. Прибузькій, буд. 2. Температура повітря не відповідає діючій нормі, на що Вам буде здійснений перерахунок плати за послугу з централізованого опалення. На сьогоднішній день нашими працівниками виконуються налагоджувальні роботи системи опалення для забезпечення послуги в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# холодно в квартиріОксана 08.02.2019, 22:03
Цитую Озірська Оксана:
Здравствуйте.Звертаються мешканці квартир 81,84 Повстанська 36 в звязку із тим що погано гріють батареї. В квартирах холодно волого, з'явилась цвіль. Просимо вирішити проблему.


кв.81 тел: 0982656887,
кв.84 тел: 0971386003
Цитата
# RE: холодно в квартиріГрупа по роботі із споживачами 13.02.2019, 09:11
Шановна Оксано! Працівниками нашого підприємства виконані контрольні заміри температури повітря у кв. 81 та кв. 84 на вул. Повстанській, буд. 36, про що складені відповідні акти. Фактична температура повітря не відповідала діючій нормі,на що Вам будуть здійснені перерахунки плати за послугу з централізованого опалення. На момент заміру доступ до запірно-регулюючої арматури системи опалення будинку був відсутній, що унеможливило провести її обстеження на предмет того, в якому положенні вона знаходилась. На сьогоднішній день вживаються заходи по доступу до системи опалення в підвальному приміщенні ІІІ під'їзду для виявлення причин незадовільного опалення та вжиття заходів по їх усуненню для забезпечення мешканців послугою в повному обсязі та належної якості.
Цитата
# холодно в квартиріОзірська Оксана 06.02.2019, 21:03
Здравствуйте.Звертаються мешканці квартир 81,84 Повстанська 36 в звязку із тим що погано гріють батареї. В квартирах холодно волого, з'явилась цвіль. Просимо вирішити проблему.
Цитата
# RE: холодно в квартиріГрупа по роботі із споживачами 07.02.2019, 10:44
Шановна Оксано! Зазначте будь ласка контактний номер телефону для домовленості про дату та час проведення обстеження системи опалення та контрольного заміру температури повітря у кв. 81, 84 на вул. Повстанській, 36.
Цитата
# Не зазначений номер пломби перевіреного лічильникаЛариса 06.02.2019, 11:41
Доброго дня. Я Капітула Лариса ор 91868 Лісогринівецька 10/1 кв.29 злійснила перевірку лічильника гарячої води(акт перевірки в наявності), а в особовому кабінеті зазначена пломба попередньої перевірки 2015року, нова перевірка здійснена 2019 року. Прошу уточнити причину по якій не змінили номер нової пломби. Відповідь прошу надіслати на електронну адресу: у встанослені законом строки. Дякую.
Цитата
# RE: Не зазначений номер пломби перевіреного лічильникаЗагальний відділ 11.02.2019, 15:22
Шановна Лариса!

Показники згідно акту повірки лічильника від 30.01.2019 року внесені в особовий рахунок.
Цитата
# ОплатаВалентина 06.02.2019, 10:58
Не можу оплатити рахунок ні через приват24 ні через особистий кабінет за відсутністю шаблону. Раніше ніяких труднощів з онлайн оплптою не виникало.
Цитата
# RE: ОплатаАдміністратор 06.02.2019, 11:27
Шановна Валентина! З питань оплати через приват24 звертайтися в ПриватБанк.
Цитата
# RE: Звернення споживачівІрина 05.02.2019, 21:08
Цитую Загальний відділ:
Шановна Ірина! Працівниками МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" проводяться налагоджувальні роботи , щодо налагоджувального режиму опалення.

добрий день
видаліть будь-ласка з мого повідомлення мій номер телефону. працівники у мене вже були. дякую
Цитата
# RE: Звернення споживачівАдміністратор 05.02.2019, 22:07
Ваш номер телефону із попереднього звернення видалено
Цитата
# RE: Звернення споживачівОлександр 04.02.2019, 15:48
Цитую Наталья:
Львовское шоссе 18/2 2подъезд. В нашем подъезде, видимо, нарушена система отопления, из за чего в одних квартирах батареи горячие а в др слегка теплые. На подьезде установлен счетчик тепла. Обращение было, приходил инженер, но все осталось по-прежнему. Хотелось бы услышать от вас как решить нам эту проблему.

Ваша проблема похожа на нашу, Только у нас счетчик на дом. Разбалансирование системы получается.Полдома батареи холодные, а полдома горячие.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 05.02.2019, 09:01
Шановний Олександр, МКП "Хмельницьктеплокомуненерго" будинок за адресою вул. Львівське шосе,буд. 18/2 не обслуговує.
Цитата
# ПільгаАлла Смертюк 03.02.2019, 22:04
Доброго дня! Чи мають громадяни, які потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС (1 категорія), пільгу при оплаті за теплопостачання? Дякую.
Цитата
# RE: ПільгаЗагальний відділ 04.02.2019, 10:31
Шановна Алла !

Основним законодавчим актом, що регулює порядок надання пільг чорнобильцям є Закон України « Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок Чернобільської катастрофи», де передбачено надання 50% знижки на оплату житлово-комунальних послуг в межах норм споживання.
Право надання пільг на житлово-комунальні послуги визначає Управління праці та соціального захисту населення.
Цитата
# 0971253169Инна 03.02.2019, 18:45
Добрый вечер! меня интересует такой вопрос имеют ли право желцы 9-ти етажки где центральное отопление делать тёплые полы?и как тогда должено расчетываться счёт за отопления? если ето не законно куда обратиться чтобы решить вопрос по поводу счетов за отопление в квартирах где есть и нету тёплых полов?
Цитата
# RE: 0971253169Група по роботі із споживачами 05.02.2019, 08:53
Доброго дня! Повідомляємо, що при проектуванні будинку закладалося централізоване теплопостачання згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм щодо влаштування систем опалення, всі стояки та внутрішні розподільчі мережі при проектуванні гідравлічно ув’язані для забезпечення стабільної роботи системи опалення будинку. Будь-яке втручання в неї шляхом зміни гідравлічного опору (переобладнання системи) погіршує роботу системи загалом. Самовільне втручання в діючі системи теплопостачання та тепло-споживання забороняється.
Для проведення обстеження системи централізованого опалення в квартирах будинку на предмет виявлення порушень, Вам необхідно звернутися письмово із заявою на ім’я директора підприємства за адресою: м. Хмельницький, вул. Пересипкіна, 5. Для отримання додаткової інформації Ви можете звернутись за тел.: 0676732091.
Цитата
# нерівноміне опаленняНаталья 03.02.2019, 13:43
Львовское шоссе 18/2 2подъезд. В нашем подъезде, видимо, нарушена система отопления, из за чего в одних квартирах батареи горячие а в др слегка теплые. На подьезде установлен счетчик тепла. Обращение было, приходил инженер, но все осталось по-прежнему. Хотелось бы услышать от вас как решить нам эту проблему.
Цитата
# RE: нерівноміне опаленняГрупа по роботі із споживачами 04.02.2019, 17:10
Шановна Наталіє! Повідомляємо, що мешканці будинку №18/2 на вул. Львівське шосе не є споживачами послуг міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго".
Тому, по Вашому питанню Вам необхідно звернутися безпосередньо до організації, яка надає послугу з централізованого опалення.
Цитата
# Індивідуальне опаленняІнна Терещук 02.02.2019, 10:04
Доброго дня!Чи можливе встановлення індивідуального опалення для однієї квартири в багатоквартирному будинку? Дякую!
вул. Грушевського, буд. 82
Цитата
# RE: Індивідуальне опаленняГрупа по роботі із споживачами 04.02.2019, 17:11
Доброго дня! Повідомляємо, що на сьогоднішній день чинним законодавством не передбачено відключення окремих квартир в багатоквартирному будинку від системи централізованого опалення, а лише будинку в цілому за рішенням загальних зборів, за згодою всіх мешканців будинку.
Самовільне втручання в діючі системи теплопостачання та теплоспоживання забороняється.
Цитата
# Розбалансування системи теплопостачанняОлександр 01.02.2019, 19:18
Дуже дякую за Вашу відповідь. Але не зовсім зрозуміло стосвоно наведених Правилам користування тепловою енергією.
Так стаття 11 Технічні умови приєднання
споживачів теплової енергії говорить про те що Самовільне втручання в діючі системи теплопостачання і
теплоспоживання забороняється.
Але наскільки я зрозумів це стосується випадків приєднання нових споживачів до діючих систем опалення.
Але ніде в цих правилах не говориться як бути в випадку коли деякі мешканці будинку самовільно регулють запірно-регулюючу арматуру, внаслідок чого у половині будинку холодно.
Я погоджуюсь з тим що в них немає такого права, згідно наведеного переліку прав споживача в цих правилах. Але прямої заборони також немає. До речі на сайти Полтаватеплоенерго, у наступній офіційній публікації іх преставників говориться зовсім ішне. За ссилкою http://te.pl.ua/publkacyi/novini-galuz/1271-poltavateploenergo-yak-zdysnyuyetsya-regulyuvannya-obsyagv-spozhivannya-teplovoyi-energyi-na-opalennya-zhitlovih-budinkv.html
[quote name="Група по роботі із споживачами"]Шановний Олександре! Повідомляємо, що самовільне втручання в діючі системи теплопостачання і теплоспоживання забороняється Правилами користування тепловою енергією, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №1198 від 3.10.2007 року. Дане втручання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільну послугу з теплопостачання.
Цитата
# RE: Розбалансування системи теплопостачанняГрупа по роботі із споживачами 06.02.2019, 15:18
Шановний Олександре! Згідно п.6.3.33 Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 14.02.2007 року №71 із змінами, використання запірної арматури для регулювання параметрів теплоносія не дозволяється.
Цитата
# показания домового счетчикаВласенко Г. 01.02.2019, 09:37
Система не принимает показания домового счетчика.На1.02.2019 по ул.Заречанской 4 показания домового счетчика 1981,09
Цитата
# RE: показания домового счетчикаАдміністратор 01.02.2019, 09:58
Шановний Власенко Г. Форма передачі показників теплових лічильників працює і перевіряється постійно, покази приймаються.
Спробуйте скористатися прямим посиланням на форму https://www.teplo.km.ua/teplolich/
Якщо у Вас виникли труднощі з передачею показів, зателефонуйте в колл-центр з проханням перевести дзвінок в комп'ютерний відділ.
Цитата