Навігація  

   
   
   
   
Шаблоны Joomla 3 тут

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Архів звернень

Захисний код
Оновити

Звернення  

# RE: Звернення споживачівГумінецький Сергій 16.01.2018, 11:39
Володимирська 1 кв.7 вже тиждень не гріє стояк полотенцесушилки в ванні!
Цитата
# RE: Звернення споживачівФесун Ірина 16.01.2018, 10:25
Доброго дня! В черговий раз просимо вирішити проблему теплопостачання у 4-му під"їзді будинку на Бандери, 8. 14.01.2018 ваші робітники провели роботи та повідомили, що батареї вже будуть гарячі, один день так і було. Проте вже з 15.01.2018 батареї стали ледь теплі і на 9-му поверсі температура в кімнатах навіть не досягає 18!!! градусів, незважаючи на пластикові вікна і утеплення. В інших під"їздах батареї гарячі, а куди йде теплова енергія у нашому під"їзді? - оскільки виставлені до оплати рахунки у нас тотожні, при тому що в квартирі холодно. З повагою, Ірина
Цитата
# перерахунокВласюк Тетяна Вадимівна 15.01.2018, 20:59
# RE: Звернення споживачів — Власюк Татьяна Вадимовна 13.01.2018, 15:36
Доброг дня! скажіть будь-ласка чому не перерахована вартість послуги з урахуванням субсидії?станом на 12.01.2018

Опалення: 2439,39 грн.

Гаряче водопостачання: 144,15 грн.

Обслуговування внутрішньо-будинкових систем: 62,93 грн.
ос рах 3899
Цитата
# RE: перерахунокЗагальний відділ 16.01.2018, 10:16
Шановна Тетяно Вадимівно!
З початку опалювального періоду 2017-2018 р.р. субсидія по Вашому особовому рахунку не надходила.
Цитата
# Оплата ОнлайнОлександр 15.01.2018, 19:12
Доброго дня! Не можу оплатити через інтернет банкінг "Приват 24" через те, що мені пише:"рахунок не знайдений" с. Скаржинці
Цитата
# RE: Оплата ОнлайнAdministrator 16.01.2018, 16:58
Шановний Олександр! Спробуйте вказати м.Хмельницький
Цитата
# претензіяШевчук Сергій 15.01.2018, 14:45
У мене вже другу зиму в одній кімнаті ледь тепла батарея.Що мені робити?Адреса вул кармелюка 6/2 кв132
Цитата
# RE: Звернення споживачівЛюдмила 15.01.2018, 10:06
Здравстуйте!По вул.Прибузька 2,кв,68,не гріють батереі. зовсім... будь ласка вже мороз на вулиці -11,в квартирі дуже холодно.Ви обіцяци виправити ситуацію,але ви нічого не зробили.За що приходят такі жахливі нарахування.Ми чекаємо перерахунку.
Цитата
# RE: Звернення споживачівВласюк Татьяна Вадимовна 13.01.2018, 15:36
Доброг дня! скажіть будь-ласка чому не перерахована вартість послуги з урахуванням субсидії?станом на 12.01.2018

Опалення: 2439,39 грн.

Гаряче водопостачання: 144,15 грн.

Обслуговування внутрішньо-будинкових систем: 62,93 грн.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 15.01.2018, 08:54
Шановна Тетяна Володимирівна, вкажіть будь-ласка свій особовий рахунок.
Цитата
# Заборгованість??Власюк Татьяна Вадимовна 13.01.2018, 15:34
Доброго дня! В мене нарахована субсидія. чому не зроблений перерахунок заборгованості?станом на 12.01.2018

Опалення: 2439,39 грн.

Гаряче водопостачання: 144,15 грн.

Обслуговування внутрішньо-будинкових систем: 62,93 грн.
Цитата
# RE: Заборгованість??Загальний відділ 15.01.2018, 08:54
Шановна Тетяна Володимирівна, вкажіть будь-ласка свій особовий рахунок.
Цитата
# Повірка лічильника гарячої водиДмитро 13.01.2018, 14:53
Зі святами Вас! повторно прошу Вас відрядити відповідних осіб на повірку лічильника гарячої води.
З повагою Дмитро.
вул. Озерна 10\1 В, кв.39.
096-785-03-22
Цитата
# RE: Повірка лічильника гарячої водиЗагальний відділ 15.01.2018, 17:21
Шановний Дмитро! Працівники МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» неодноразово намагалися з Вами зв’язатися за номером телефону 0967850322, але нажаль ніхто не відповідає.
Для узгодження умов та дати виконання повірки лічильника гарячого водопостачання просимо Вас звернутися у відділ енергоефективності та енергозбереження за номером 0673130588. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# відсутність гарячого водопостачанняНадія 12.01.2018, 21:55
Доброго вечора!!!
пров. прибузький 1, відсутнє постачання гарячої води.
Я так розумію у нас у місті є графік подачі гарячої води - але мабудь я живу не у Хмельницькому, оскільки в мене гаряча вода є з 6:00 до 8:00, а у вечері катастрофа - літня вода(мабудь дощ тепліший).... щодня телефоную на лінію оперативного реагування виробничо-диспетчерської служби 15-57,там мені обіцяють відправити майстра, а він жодного дня не з'являється.температуру на котельні подають 50 градусів, так як мені сказав ваш диспетчер., або якщо немає води то спускати - цікаво хто ж мені заплатить за ту холодну воду що я спускаю?!
на 8-9 січня сказали,що води у вечері немає бо багато людей в будинку і всі розібрали воду.Це маразм у наш час таке казати....
хочу щоб ви прийняли міри і вирішили мою проблему з водою.досить кормити обіцянкамми
Цитата
# RE: відсутність гарячого водопостачанняЗагальний відділ 15.01.2018, 17:24
Шановна Надія! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення гарячого водопостачання у Вашому будинку. Приносимо вибачення за тимчамові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Внутрішньобудинкове опалення Прибузька, 30, 1 gsl]plВалентина 12.01.2018, 21:50
Внутрішньобудинкове опалення ви нам щитаєте окремо, так і поверніть нам їх окремо,1 підїзду цю послугу ви з початку року не надали , так як труби знаходяться в аварійнорму стані, а на рахунок тепла, що ви там написали то зайдіть в наш підїзд і побачите що робиться і до чого він докатився, шкода що сюда фото не можна приложити щоб всім на обозрєніє було які в нас послуги з вашого боку. Вимагаю щоб зробили перерахунок і за внутрішньобудинкове опалення повернули гроші, за всі місяці які ви не надавали цю послугу. А то получиться як в прошлому році в січні 2017, коли вони розмерзлись і люди три тижні ходили по воді по коліна, а потім по льду все замерзло що можна було на санках спускатись зі сходів на вулицю, ліфт примерз не ходив. Вимагаємо повернення грошей, в нас немає в підїзді належної температури вона не відлічається від вулочної, такяк опалення повторююсь ВНУТРІШНЬОБУДИНКОВЕ ЗОВСІМ В ЦЬОМУ ОПАЛЮВАЛЬНОМУ СЕЗОНІ НЕ ПОДАВАЛОСЬ, а ваші формальнфі відписки не пішіть, офіційно направте мені відповідь на адресу м. Хмельницький, вул. Прибузька, 30 кв.24 ,eltvj pdthnfnbcm lfks zroj yt ,elt gththf[eyre тел. 067 381 63 65
Цитата
# RE: Внутрішньобудинкове опалення Прибузька, 30, 1 gsl]plВідділ енергоефективності та енергозбереження 15.01.2018, 12:46
Шановна Валентино! На Ваше звернення нашим підприємством буде надана вичерпна відповідь та направлена на адресу: м. Хмельницький, вул. Прибузька, 30, кв.24.
Цитата
# Відсутність гарячого водопостачанняВалентин 12.01.2018, 20:55
Добрий день.
Вул. Купріна, 61, кв. 26, відсутнє постачання гарячої води. У час, коли за графіком має подаватися гаряча вода, у ванній кімнаті подається холодна або кімнатної температури, у кухні - в кращому разі ледве тепла. Нормально гаряча вода подавалася 31 грудня, 1, 7, 8 січня, тобто, на свята. Будемо чекати 8 березня?
Тел. для зв'язку 0679577157
Цитата
# RE: Відсутність гарячого водопостачанняЗагальний відділ 15.01.2018, 17:13
Шановний Валентине! Ваше звернення взято на контроль. Приносимо вибачення за тимчамові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# ХолодноОльга 12.01.2018, 11:40
Добрий день! По Завадського,38 під'їзд 1 холодно, навіть +18 немає. Будь ласка, відкоригуйте опалення.
Цитата
# RE: ХолодноЗагальний відділ 12.01.2018, 16:00
Шановна Ольго! Ваше звернення взято на контроль. Внутрішньобудинкову систему опалення Вашого будинку обслуговує ЖЕД №2. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Не працює внутрішньобуденкове опалення, верніть грошіВалентина 12.01.2018, 03:55
З початку опалювального сезону 2017 -2018 р.р. жодного дня не включалось внутрішньобуденкове опалення в підїзді №1 вул. Прибузька, 30, хоча справно за оплату платіжні доручення приходили від вас своєчасно. Як з під палки заставили вас заварити труби після аварії внутрішньобудинкового опалення ще осінню 2017 так і до сьогоднішнього дня вони ржавіють так як не були після ремонту окрашені і вода вних не подається вони пусті і не опалюються, за що тоді ми плотим ??? за пусті труби і холод??? Зробіть буд ласка перерахунок за всі попередні місяці за внутрішньобуденкове опалення 1 підїзду і поверніть нам гроші. Прошу ВВажати це письмовою скаргою від житилів підїзду№1. 067 381 63 65. Відповідь на моє звернення прошу надіслати на адресу . вул. Прибузька, 30 кв. 24 Підкопайлова Валентина
Цитата
# RE: Не працює внутрішньобуденкове опалення, верніть грошіЗагальний відділ 12.01.2018, 15:52
Шановна Валентино! Роботи по відновленню опалення в місцях загального користування І під`їзду будинку №30 на вул. Прибузькій будуть виконані працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» в найкоротший термін.
Згідно статті 10 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» обсяг спожитої у будівлі теплової енергії, визначений за допомогою вузла комерційного обліку (загальнобудинкового лічильника), включає обсяги теплової енергії на опалення житлових та нежитлових приміщень, опалення місць загального користування та розподіляється між усіма споживачами.
Відповідно до Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2010 року №151, зменшення розміру плати за надання послуги з централізованого опалення передбачається лише у разі:
- прострочення початку або дострокове закінчення опалювального сезону;
- перерви у теплопостачанні протягом усього опалювального сезону (допустимий строк відхилення – 12 год. на добу один раз на місяць);
- якщо фактична температура в приміщеннях нижча нормативної (температура в квартирах не нижче (+ 18 С), в наріжних кімнатах (+ 20 С)).
Дякуємо за розуміння.
Цитата
# слабое отопление в квартиреAleksey 11.01.2018, 22:57
Здравствуйте.
Обследуйте пожалуйста систему отопления в нашем доме по ул. Пушкина 7. В подъезде №3 во всех квартирах батареи ели теплые. Такая проблема возникла с начала января. Ноябрь отапливали отлично, в декабре уже батареи были менее горячие, а сейчас еле теплые, такое ощущение, что у вас на улице не январь а апрель месяц! Направьте своих спецов к нам, чтобы проверили систему теплообеспечения, возможно какой-то умелец перекрыл нормальную подачу горячей воды в батареи в районе входа возле счетчика тепла. Заранее благодарен.
Цитата
# RE: слабое отопление в квартиреЗагальний відділ 12.01.2018, 15:47
Шановний Олексію! Працівники підприємства провели обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Виявлено, що запірна арматура перед засобом обліку теплової енергії прикрита. Працівники підприємства неодноразово проводили роз`яснювальну бесіду зі старшим будинку №7 на вул. Пушкіна, щодо заборони самовільного регулювання запірною арматурою, яка призначена для перекриття (відкриття) подачі теплоносія, так як дане регулювання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільні послуги з теплопостачання.
Дякуємо за розуміння.
Цитата
# аварія на теплотрасіОлександр Миколайович 11.01.2018, 10:33
Добрий день будинок 76 по проспекту мира в першому підвальному приміщенні рядом з приміщенням теплооблікового пункту тиче кран тепломережі прошу поремонтувати аварійна ситуація.0979605834
Цитата
# RE: аварія на теплотрасіЗагальний відділ 12.01.2018, 16:04
Шановний Олександре Миколайовичу! Працівники підприємства усунули протікання на крані ПС. Дякуємо за повідомлення.
Цитата
# РеєстраціяЛюда 10.01.2018, 19:26
Чи можна анульовати реєстрацію? З попередньою якісь проблеми .
Цитата
# RE: РеєстраціяAdministrator 11.01.2018, 09:47
Шановна Людмила! Напишіть лист на в якому вкажіть: особовий рахунок, суму останньої оплати, номер телефону.
Цитата
# Оплата комунальних послугДенис 10.01.2018, 17:27
Мені прийшлба платіжка за теплопостачання із зазначенням заборгованості за листопад місяць 2017 року. Договір купівлі-продажу був підписаний 25 листопада 2017 року. Чому я повинен оплачувати вартість послуг за весь місяць?
Цитата
# RE: Оплата комунальних послугЗагальний відділ 11.01.2018, 09:43
Шановний Денис!
Для врегулювання ситуаці,ї Вам необхідно з документами про купівлю квартири звернутись в сервісний центр або на одну з філій підприємства.
Цитата
# холодна рушникосушаркаТетяна 10.01.2018, 15:07
з 27 грудня холодна рушникосушарка, а гарячу воду потрібно довго і дорого спускати.в диспетчерську службу звертаюсь мало не щодня, а результату немає. Проблема з водою з"явилась після літньої профілактики.Тепер кожного разу після того, як в рубах зникає вода,починаються проблеми з подачею гарячої води. пров.Некрасова 1 кв 86. Відремонтуйте нарешті так,щоб вода з гарячого крану текла по графіку,а рушникосушарка була гаряча.Дякую.
Цитата
# RE: холодна рушникосушаркаЗагальний відділ 12.01.2018, 16:07
Шановна Тетяно! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи по відновленню роботи стояка рушникосушки у Вашій квартирі. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# опаленняСвітлана 10.01.2018, 10:57
Скажіть будь ласка чому така різниця тарифу за опалення листопад 16,6 за кв.м., грудень 26,6 за кв.м. Температура повітря в грудні майже така як в листопаді, а різниця в тарифах 10 гривень. на озерній, Проспекті Миру приблизно 18-19 грн. А в центрі більше 26 гривень.
Будино Грушевського 82
Цитата
# RE: опаленняЗагальний відділ 11.01.2018, 09:44
Шановна Світлано!
Нарахування за теплопостачання по всіх будинках в місті проводиться згідно показників будинкового лічильника за фактично спожиті послуги.
Споживання теплової енергії у кожному будинку різне і залежить від матеріалу стін будинку, утеплення, його поверховості, кількості відключених квартир, наявності приладів опалення в місцях загального користування, температурного режиму у квартирах споживачів (навіть чи закривають мешканці двері у під’їзд чи ні), тощо.
На вартість квадратного метру опалення по Вашому будинку в листопаді та грудні 2017 року вплинуло кількість днів за які подані показники.,
За листопад 2017 р.– з 31.10.2017 по 24.11.2017 – 25 днів
За грудень 2017 р – з 24.11.2017. по 26.11.2017 – 32 дні
Цитата
# КрадіжкаРолік 09.01.2018, 23:21
Чи можна зливати воду у квартирі з труб тепломереж? Чи являється це крадіжкою? Хочу пожалітися на сусіда. Дякую.
Цитата
# RE: КрадіжкаЗагальний відділ 10.01.2018, 08:21
Шановний Ролік! Зливати теплоносій з системи централізованого опалення суворо забороняється. Вкажіть будь ласка адресу Вашого сусіда. Дякую.
Цитата
# РеєстраціяЛюда 09.01.2018, 21:30
При реєстрації вказала неправильні електрону пошту не можу виправити
Цитата
# RE: РеєстраціяAdministrator 10.01.2018, 10:35
Шановна Людмила! Без активації електронної пошти Ви можете входити в обмежену версію особистого кабінету. Вкладка «Профіль» при цьому доступна і дозволяє перевірити та
змінювати електронну адресу.
Цитата
# Проблема з подачеюНаталія 09.01.2018, 13:56
Доброго дня! Вчора ввечері 8.01 по вулиці майборського 13/1 під'їзд#2 по стояку трикімнатних квартир стали холодні всі батареї. Судячи по відсутності звуку, опалення виключили. Сьогодні зранку на кухні і в залі нормальні, а в інших к​zhega1@ukr,netімнатах на подачу труби нормальні - а батареї ледь теплі. Судячи зі всього що завоздушено. Прохання вжити заходів щоб налагодити нормальне теплопостачання!!! Кв. 35 в нас маленька дитина.
Цитата
# RE: Проблема з подачеюЗагальний відділ 10.01.2018, 08:17
Шановна Наталіє! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення теплопостачання у Вашу квартиру. Внутрішньобудинкову систему опалення Вашого будинку обслуговує БУ-2. Дякую за розуміння.
Цитата
# Особистий кабінетТарас 05.01.2018, 09:34
Добрий день зробіть будь ласка щоб у особистому кабінеті було видно попередні покази, оплати у розрізі по місяцях. А не тільки борг чи переплата. Так як зроблено у інших підприємствах. Дякую
Цитата
# RE: Особистий кабінетAdministrator 05.01.2018, 09:41
Шановний Тарас! В особистому кабінеті є розділ "стан", де розміщена інформація про стан рахунку по місяцях, при натисненні на кнопку зі знаком "+" (знаходиться перед місяцем) розкривається стан рахунку за місяць окремо по послугах.
Цитата
# Холодні батареї на стоякуСвітлана 05.01.2018, 09:25
Добрий день з новим роком та різдвом. Пройшло 2 тижні змін ніяких немає за то платіжка на 900грн прийшла. Батареї холодні вже почав грибок рости у кутку. Температура 18 градусів. Бажана 16 кв 99 0677188242
Цитата
# RE: Холодні батареї на стоякуЗагальний відділ 05.01.2018, 15:30
Шановна Світлано! Працівники підприємства провели обстеження системи теплопостачання Вашого будинку. Виявлено, що запірна арматура перед засобом обліку теплової енергії прикрита. Працівники підприємства неодноразово проводили роз`яснювальну бесіду зі старшим будинку №16 на вул. Бажана, щодо заборони самовільного регулювання запірною арматурою, яка призначена для перекриття (відкриття) подачі теплоносія, так як дане регулювання призводить до нерівномірного розподілу теплоносія, аварійних ситуацій та скарг мешканців будинку на незадовільні послуги з теплопостачання.
Контрольний замір температури повітря в квартирі №99 на вул. Бажана, 16 виконати не вдалося, так як на даний час нікого немає в дома. Якщо Ви бажаєте виконати дані заміри з подальшим складанням відповідного акту, просимо Вас повідомити про це підприємство.
Внутрішньобудинкову систему опалення Вашого будинку обслуговує ЖЕД №1. Дякую за розуміння.
Цитата
# RE: Звернення споживачівВалентин 04.01.2018, 18:55
Цитую Загальний відділ:
Шановний Валентине! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення постачання гарячої води у Ваш під'їзд. Для детального обстеження системи гарячого водопостачання вкажіть будь ласка номер Вашої квартири або контактний телефон. Вибачте за спричинені Вам незручності. Дякуємо за розуміння.

Дякую, потеплішало))
Цитата
# kabinetviktor 04.01.2018, 11:55
Немає підтвердження реєстрації
Цитата
# RE: kabinetAdministrator 04.01.2018, 12:17
Шановний Віктор! Ви допустили помилку при написанні електронної пошти. Адреса з @qmail.com не існує, привильно @gmail.com. Вам було виправлено адресу і підтверджено її.
Ви можете входити в свій особистий кабінет.
Цитата
# КабінетВіктор 04.01.2018, 10:40
Як скасувати реєстрацію або виправити адресу пошти??
Цитата
# RE: КабінетAdministrator 04.01.2018, 10:56
Шановний Віктор! Ваша реєстрація в особистому кабінеті скасована і Ви можете реєструватися заново.
Цитата
# КабінетВіктор 03.01.2018, 17:17
НЕМАЄ ПІДТВЕРДЖЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ В КАБІНЕТІ
Цитата
# RE: КабінетAdministrator 03.01.2018, 17:23
Шановний Віктор! Без активації електронної пошти Ви можете входити в обмежену версію особистого кабінету. Вкладка «Профіль» при цьому доступна і дозволяє перевірити та
змінювати електронну адресу.
Якщо лист-підтвердження довго не приходить - перевірте правильність електронної адреси, папку спам в електронній пошті, повторно відправте запит пізніше.
Цитата
# Відсутність гарячої водиВалентин 03.01.2018, 14:11
Чому відсутня реакція на звернення?
Цитата
# RE: Відсутність гарячої водиЗагальний відділ 04.01.2018, 17:22
Шановний Валентине! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення постачання гарячої води у Ваш під'їзд. Для детального обстеження системи гарячого водопостачання вкажіть будь ласка номер Вашої квартири або контактний телефон. Вибачте за спричинені Вам незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Проблеми з особистим кабінетомМарина 03.01.2018, 12:43
Ввела невірну адресу інтернет пошти, як змінити її на вірну? неможу ввійти
Цитата
# RE: Проблеми з особистим кабінетомAdministrator 03.01.2018, 13:10
Шановна Марина! Без активації електронної пошти Ви можете входити в обмежену версію особистого кабінету. Вкладка «Профіль» при цьому доступна і дозволяє змінювати електронну адресу.
Цитата
# Проблеми з особистим кабіетомМарина 03.01.2018, 12:41
Добрий день, допоможіть вирішити проблему. Коли реєструвалась у особистий кабінет, ввела невірну електронну пошту. Неможу зайти, потрібно замінити пошту на вірну.
Цитата
# RE: Проблеми з особистим кабіетомAdministrator 03.01.2018, 13:10
Шановна Марина! Без активації електронної пошти Ви можете входити в обмежену версію особистого кабінету. Вкладка «Профіль» при цьому доступна і дозволяє змінювати електронну адресу.
Цитата
# Відсутність гарячої водиВалентин 03.01.2018, 09:55
Купріна 61, 1 під'їзд,
відсутнє постачання гарячої води,
нормально подавалася лише 31 грудня і 1-го січня.
Цитата
# RE: Відсутність гарячої водиЗагальний відділ 04.01.2018, 17:22
Шановний Валентине! Працівники підприємства вжили всі необхідні заходи для відновлення постачання гарячої води у Ваш під'їзд. Для детального обстеження системи гарячого водопостачання вкажіть будь ласка номер Вашої квартири або контактний телефон. Вибачте за спричинені Вам незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# ЛічильникиКарина 02.01.2018, 16:13
Я неможу зареєструватись в особистий кабінет не пам'ятаю суму останього платежу????72011
Цитата
# RE: ЛічильникиAdministrator 02.01.2018, 16:24
Шановна Карина! За інформацією про оплати Ви можете звернутися в сервісний центр або філії підприємства.
Цитата
# Гаряча водаТетяна 02.01.2018, 13:14
Чому неможливо передати показники гарячої води.пише що у мене немає лічильника.Що за прикол.
Цитата
# RE: Гаряча водаAdministrator 02.01.2018, 13:41
Шановна Тетяна! Наразі проводиться переналаштування особистого кабінету. Ви можете передати покази лічильнка в розділі сайту "Стан рахунку / показники лічильників"
Цитата
# лічильникигалина 01.01.2018, 18:57
чому я маю платити за невикористану мною водуГВ-386 ХВ-204
Цитата
# Пропали лічильникиНаталія 01.01.2018, 06:15
З новим роком! Володимирська 1 кв 17.я тридцять першого грудня не змогла подати покази лічильника,ранком першого зайшла в свій кабінет,а мені пише,що у мене лічильників немає.Що це? ГВ-704;ХВ-144;
Цитата
# RE: Пропали лічильникиAdministrator 02.01.2018, 15:48
Шановна Наталія! Наразі проводиться переналаштування особистого кабінету. Ви можете передати покази лічильнка в розділі сайту "Стан рахунку / показники лічильників"
Цитата