Навігація  

   

   

   
Шаблоны Joomla 3 тут

Залиште свої зауваження, поради та побажання тут!

 До уваги споживачів!

 Згідно Закону України ст.8 «Про звернення громадян» письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визначається анонімним і розгляду не підлягає.

 Просимо, у разі звернення до МКП «Хмельницьктеплокомуненерго» зазначати вищезазначені відомості, в іншому випадку такі заяви розглядатися не будуть.

 

  Контактні телефони колл-центру: 619-300; (067)311-45-67

Архів звернень

Захисний код
Оновити

Звернення  

# кабінетТетяна 19.11.2017, 14:14
Дивилась сьогодні показники для своїх сусудів і побачила, що вже не має прізвищ і що треба кожному мати свій кабінет.А чому не можна лишити і кабінети і стан рахунку? Нащо заходити кожний раз в кабінет, якщо немає потреби звіряти показники, маю на увазі все нормально як розраховуєш так і бачиш у стані рахунку. А що робити всім моїм сусідкам, які були кожного разу повідомлені через мене про свій стан рахунку, я ж не можу їм всім відкрити кабінети та створити кожній пошту тільки для цієї мети, адже вони навіть не мають комп'ютера, всім за 70? Подумайте про таких своїх користувачів і залиште, будь ласка, "стан рахунку".
Цитата
# Кількість споживачівАндрій 17.11.2017, 18:29
Доброго дня! Соборна 26. Поясніть, будь ласка, чому на минулорічній роздруківці суми нарахувань за опалення 2-го під`їзду за жовтень місяць 2016 р. квартира №18 присутня, а у цьогорічній роздруківці суми нарахувань за опалення 2-го під`їзду за жовтень місяць 2017 р. квартира №18 відсутня?
Цитата
# ТеплоНадія 17.11.2017, 12:21
Доброго дня!! По вул.Свободи 47 кв.1 батареї ледве теплі!! Будь ласка прийміть міри!!
Цитата
# RE: ТеплоЗагальний відділ 17.11.2017, 16:13
Шановна Надія! Ваше звернення взято на контроль. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# ОплатаМикола Данилюк 17.11.2017, 09:19
Доброго дня. Підскажіть, будь ласка: я одержав рахунок, а там за опалення борг, а за ГВП (із врахуванням субсидії) переплата. Мені платити різницю, чи як? А якщо і там і там борг, який пункт буде погашатися, якщо я заплатив не всю суму? Мій особовий рахунок один, Ваш розрахунковий на обидві послуги також один - чому вони там не "дружать" одне з одним, а "кусаються".
Цитата
# Не гріє рушничокДмитрук Василь Володимирович 16.11.2017, 09:58
З 2016 не гріе рушничок по адресі м.трембовецька 51/1 кв.99 ПРОШУ ВІДРЕМОНТУВАТИ АБО ЗРОБИТИ ПЕРЕРАХУНОК.
Цитата
# RE: Не гріє рушничокЗагальний відділ 17.11.2017, 16:18
Шановний Василю Володимировичу! Працівники підприємства вживають всіх необхідних заходів для відновлення роботи Вашої рушникосушки. За не додані послуги Вам буде зроблений перерахунок. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Подача горячей водыЕлизавета 16.11.2017, 09:23
Уважаемые руководители предприятия теплокоммунэнерго, если вы считаете нижеуказанное обращение на тему БЕСПРЕРЫВНОЙ ПОДАЧИ ГОРЯЧЕЙ ВОДЫ анонимным и не желаете ответить, т.к. нет обратного адреса? Вот вам адресат - все пользователи горячего водопостачаня города Хмельницкого! Ответьте нам пожалуйста на поставленные вопросы .
Цитата
# RE: Подача горячей водыЗагальний відділ 16.11.2017, 15:21
Шановна Єлізавето!
Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», комунальні послуги надаються споживачам безперебійно.
Відповідно до п. 6 ст. 16 цього ж Закон , місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, мають право тимчасово визначати інші норми споживання, якості та режими надання житлово-комунальних послуг з урахуванням технічних можливостей підприємств, кліматичних та інших місцевих умов.
Міська влада встановила графік подачі гарячої води для МКП “Хмельницьктеплокомуненерго” який діятиме до 01.04.2018 р. Так, у суботу та неділю подаватимуть гарячу воду у домівки хмельничан з 7-ої години ранку до 23.00. У будні (з понеділка до п’ятниці) графік подачі гарячої води залишається незмінним: з 6.00 до 9.00 год. та з 18.00 до 23.00. Зазначена інформація розміщена на сайті Хмельницької міської ради та нашого підприємства.
Відповідно до Правил надання послуг № 630, у разі надання послуг неналежної якості, споживач має право звернутись до теплопостачальної організації для перевірки кількісних та якісних показників надання послуг та складання відповідного акту. У разі відхилення кількісних та якісних показників надання послуг споживачу здійснюється відповідний перерахунок.
Цитата
# подача горячей водыЕлизавета 16.11.2017, 00:27
На каком основании у нас в Хмельницком горячая вода подаётся почасово? в будние дни с 6-00 до 9-00 и с 18-00 до 21-00. По закону горячую воду допускается отключать только на 8 часов в месяц, при этом - одноразово не более, чем на 4 часа! Причём, с 9-00 и до 18-00 её не отключают и она(то бишь, вода) остывающая, еле тёпленькая, комнатной температуры, всё же продолжает течь из кранов горячей воды, практически все, без исключения, потребители продолжают ею пользоваться,(мыть руки, посуду и.т.д.) всё ж это лучше, чем ледяной из холодного крана!Вот и получается, что платим то мы, споживачи, за эту не горячую, а еле тёплую воду не по самым низким тарифам, как вы нам там в объявлениях понаписали и на подъездах развешали, а в десять раз дороже - вместо 7грн.45коп. по 70грн.45коп!!! А в Киеве тариф на горячую воду 84грн.45коп.за1куб.м. всего на14гривен дороже, заметьте - не в 10 раз! Зато вода из горячего крана идёт круглосуточно и кипяток! И что же ваша антикоррупционная программа? Что она говорит? Куда идут наши денежки за "холодную воду" по цене горячей???Обнародуйте на сайте тот закон, который ущемляет наши права пользоваться горячей водой, когда нам удобно и за которую мы платим и назовите того человека, который утвердил этот закон. И чем мы хуже Киевлян?И ещё ответьте - кому это выгодно! А газконтора в это время накручивает доплату за подогрев воды! А кто её греет? Никто! И вы прекрасно об этом знаете!
Цитата
# RE: подача горячей водыЗагальний відділ 16.11.2017, 15:21
Шановна Єлизавето!
Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», комунальні послуги надаються споживачам безперебійно.
Відповідно до п. 6 ст. 16 цього ж Закон , місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, мають право тимчасово визначати інші норми споживання, якості та режими надання житлово-комунальних послуг з урахуванням технічних можливостей підприємств, кліматичних та інших місцевих умов.
Міська влада встановила графік подачі гарячої води для МКП “Хмельницьктеплокомуненерго” який діятиме до 01.04.2018 р. Так, у суботу та неділю подаватимуть гарячу воду у домівки хмельничан з 7-ої години ранку до 23.00. У будні (з понеділка до п’ятниці) графік подачі гарячої води залишається незмінним: з 6.00 до 9.00 год. та з 18.00 до 23.00. Зазначена інформація розміщена на сайті Хмельницької міської ради та нашого підприємства.
Відповідно до Правил надання послуг № 630, у разі надання послуг неналежної якості, споживач має право звернутись до теплопостачальної організації для перевірки кількісних та якісних показників надання послуг та складання відповідного акту. У разі відхилення кількісних та якісних показників надання послуг споживачу здійснюється відповідний перерахунок.
Цитата
# опаленняІрина 14.11.2017, 19:54
Довженка 7 кв.58.Єлі тепла батарея тільки в спальні. Чому? В підїзді на при вхідних дверях батарея тепла. Не хочеться платити за холодні батареї. ПРИЙМІТЬ МІРИ.
Цитата
# RE: опаленняЗагальний відділ 16.11.2017, 15:38
Шановна Ірино! Працівники підприємства неодноразово намагалися провести обстеження системи теплопостачання Вашої квартири, але нажаль ніхто не відчинив вхідні двері. Просимо Вас зазначити, у наступному звернені, номер мобільного телефону для проведення обстеження та контрольного заміру температури повітря у Вашій квартирі.
Цитата
# Вода досі не гарячаІрина 14.11.2017, 19:28
Цитую Загальний відділ:
Шановна Ірино! Працівники підприємства вжили всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашої квартири. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності.

Нажаль ваші заходи не допомогли. Вода досі тече холодна. 15-20 хвилин спускаю щоб з'явилася гаряча. Проблема виникає ввечері. Зараз 19 30 а в мене води гарячої немає
Цитата
# RE: Вода досі не гарячаЗагальний відділ 16.11.2017, 14:41
Шановна Ірино! Ваше звернення взято на контроль. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Немає горячої водиГалина, Костянтин 14.11.2017, 08:22
Свободи 9бкв.46 ранок вівторка графік невиконується постачання води, що з вами там робиться вода горяча де... Ви знущаєтесь з людей, все літо нам щось робили вот і доробились все нове проклали....
Цитата
# RE: Немає горячої водиЗагальний відділ 16.11.2017, 14:29
Шановні Галина та Констянтин! Гаряче водопостачання Вашої квартири відновлено, про що складено відповідний акт. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Немає гарячої води!!!Віталій 13.11.2017, 21:56
Свободи 9б, чому немає гарячої води уже, 3-4 дні!? Увімкніть воду!!!
Цитата
# RE: Немає гарячої води!!!Загальний відділ 16.11.2017, 14:32
Шановний Віталій! Працівники підприємства вжили всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашого будинку. Для більш детального обстеження, вкажіть будь ласка номер Вашої квартири. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності
Цитата
# RE: Звернення споживачівВалентина 13.11.2017, 21:27
Проспект Миру 46, кв.84 (9 поверх). У моїй квартирі проблема з Г В, полотенцесушитель завжди холодний. Щоб зявилася гаряча вода її потрібно спускати на протязі 2—4 хв., а вже через 20 хв. вода знову холодна і її знову потрібно спускати (кожного разу мені потрібно спустити більше 50 л.)
Зверталась до вашого майстра, приходив, дивився, але проблему не вирішив. Півроку живу у цій квартирі і півроку немає гарячої води. Вже набридло гріти воду і носитися з тазиками, щоб помити діток.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 16.11.2017, 14:37
Шановна Валентина! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашої квартири. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Немає ГАРЯЧОЇ ВОДИАнна 13.11.2017, 21:24
Скажіть будь ласка коли з'явиться гаряча вода по вулиці Свободи 9 б кВ.64
Цитата
# RE: Немає ГАРЯЧОЇ ВОДИЗагальний відділ 16.11.2017, 14:23
Шановна Анна! Ваше звернення взято на контроль. Працівники підприємства вживають всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашої квартири. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Немає гарячої води.Олександра 13.11.2017, 20:49
Шановні, поясніть мені, а то я чогось не розумію. Майже девята вечора а гарячої води не видно і не чутно. Це не правильно. Будьласка увімкніть гарячу воду по вул. Перемоги 11/1
Цитата
# RE: Немає гарячої води.Загальний відділ 15.11.2017, 17:41
Шановна Олександра! На вводі Вашого будинку температура гарячого водопостачання відповідає санітарним нормам. Для складання акту про контрольний замір температури ГВП вкажіть будь-ласка номер Вашої квартири.
Цитата
# Нема теплої води.Галина, Костянтин 13.11.2017, 18:30
Відповідь Ваша вражає "загальний відділ" води як не так нема а ви щось там відновлюєте. Свободи 9б кв. 46.ваша грамота отримана, графік постачпння гор. Води ой холдної постійний. Ви не теплокомунєнерого а холдноєнерго під-во. Дякуєм.
Цитата
# RE: Нема теплої води.Загальний відділ 16.11.2017, 14:34
Шановні Галина та Констянтин! Гаряче водопостачання Вашої квартири відновлено, про що складено відповідний акт. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Холодні батареїОлександр 13.11.2017, 11:52
З початку опалювального сезону 2017р.холодні батареї в квартирі 58 по вулиці М. Трембовецької, 51/1 прошу прийняти мірі та повідомити згідно чинного законодавства
Цитата
# RE: Холодні батареїЗагальний відділ 15.11.2017, 17:33
Шановний Олександре! Працівники підприємства провели обстежиння системи централізованого опалення Вашої квартири. Всі прилади опалення працюють крім стояка рушникосушки. Підприємство вживає всіх необхідних заходів для відновлення його роботи. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Гаряча вода ДеКостянтин 13.11.2017, 07:40
Що за ігри з горячою водою Ви що знущаєтесь з людей суботу і неділю нема води, людям на роботу, школи, садочки, це на ціле літо ремонт новоїтраси зробили шо ви там робили. Оцінка вашій роботі

Свободи 9б.
Цитата
# RE: Гаряча вода ДеЗагальний відділ 13.11.2017, 16:51
Шановний Констянтине! Працівники підприємства вжили всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашого будинку. Для більш детального обстеження, вкажіть будь ласка номер Вашої квартири. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# РегистрацияАлександр 12.11.2017, 16:04
Добрый день. Не могу активировать аккаунт на счет 31824, не приходит письмо на почту, в спаме тоже нет.
Цитата
# RE: РегистрацияAdministrator 13.11.2017, 08:20
Шановний Олександре! У Вас скоріше за все не вірно вказаний e-mail. Перевірити та змінити e-mail можна у вкладці "Профіль".
Цитата
# Нема гарячої водиГалина 12.11.2017, 09:58
Свободи 9б 11-12.11.2017 немає теплої води,скажить я за що повина платити Вам.
Цитата
# RE: Нема гарячої водиЗагальний відділ 13.11.2017, 16:52
Шановна Галино! Працівники підприємства вжили всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашого будинку. Для більш детального обстеження, вкажіть будь ласка номер Вашої квартири. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Холодні батареїЗоряна Володимирівна 11.11.2017, 07:38
Доброго дня. 31.10. Зверталась з проханням спустити повітря у системі будинку 22 по вул. Старокостянтинівське шосе. Та до сьогоднішнього часу нічого не змінилось, батареї холодні. Будьте ласкаві, виконуйте свою роботу якісно та відповідально.
Цитата
# RE: Холодні батареїЗагальний відділ 13.11.2017, 16:49
Шановна Заряно Володимирівно! Працівники підприємства вжили всіх необхідних заходів для відновлення теплопостачання Вашого будинку. Для більш детального обстеження, вкажіть будь ласка номер Вашої квартири. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Зміна власника особового рахункуВіталій 10.11.2017, 22:50
Я новий власник квартири. Зареєструвався в особистому кабінеті, а там дані попереднього власника. Змініть дані в системі.
Акімов Віталій Володимирович
о/р 90185
вул.Залізняка, 34, кв.36
Цитата
# RE: Зміна власника особового рахункуЗагальний відділ 16.11.2017, 09:41
Шановний Віталій! Інформація взято до відома.
Цитата
# Не санкціоноване підключення до теплаНаталія 10.11.2017, 22:20
Доброго дня! Черговий раз звертаємось до вас від імені мешканців будинку по вул. Зарічанска 36/1, під‘їзд #1. До системи опалення нашого під‘їзда #1 не санкціоновано підключено стояк сусіднього під‘їзда #2. Багато років про це ми не знали, та опалювали їх за свій рахунок і постійно дивувались чого ми плотимо за тепло більше ніж інші під’їзди будинку. Дуже випадково ми про це дізнались. І тільки два роки тому після довгих розмов, та скандалів ми добились щоб від наших рахунків за тепло почали віднімати кошти за опалення одного із стояків під‘їзда #2. Минулого року ми вже заертались із заявою до начальника виробництва Скалія О.В., нам пообіцяли вирішити проблему коли закінчиться опалювальний сезон (простими словами «від футболили»). Зараз почався новий опалювальний сезон і в нас знову виникають тіж самі два запитання: перше - хто нам відшкодує гроші за попередні роки?? Друге - коли відключать під‘їзд #2 від системи опалення нашого під‘їзда??Щоб вони не навантажували і без цього погано функціонуючу систему опалення нашог під‘їзда #1. Дякуємо.
Цитата
# RE: Не санкціоноване підключення до теплаЗагальний відділ 16.11.2017, 14:19
Шановна Наталія! Працівники підприємства провели обстеження системи централізованого опалення житлового будинку по вул. Зарічанській, 36/1 першого під'їзду по стояку квартири №4 та другого під'їзду по стояку квартири №37. Роз'єднати гідравлічно ув'язані стояки без проведення масштабної реконструкції системи теплопостачання двох під'їздів не можливо. Для вирішення даного питання потрібно провести додаткові стояки опалення через квартири мешканців першого та другого під'їздів.
Цитата
# Холодна водаІрина 10.11.2017, 20:30
Пр.Миру 61/1 кв. 48. З гарячого крану йде холодна вода. Скільки це буде продовжуватися, постійно мушу спускати хвилин 20 щоб з'явилася гаряча вода. Чому я мушу по лічильнику за холодну воду платити як за гарячу?? ??? Вже набридло постійно митися ледве теплою водою. Прошу повпливати. Це вже не вперше а ПОСТІЙНО!!!!!!
Цитата
# RE: Холодна водаЗагальний відділ 14.11.2017, 16:45
Шановна Ірино! Працівники підприємства вжили всіх необхідних заходів для відновлення гарячого водопостачання Вашої квартири. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності.
Цитата
# ОпаленняОлександр 09.11.2017, 14:57
Доброго дня, вулиця Народної Волі 6. Батареї ледве теплі, а Ви вже клеїте рахунки за опалення за жовтень? Яке опалення, коли його цілий місяць не було? Чому батареї холодні при температурі повітря на вулиці 4 градуси тепла? За що платимо гроші? Платити не збираємося...
Цитата
# RE: ОпаленняВідділ енергоефективності та енергозбереження 09.11.2017, 16:30
Шановний Олександре! Звертаємо Вашу увагу на те, що внутрішньобудинкова система централізованого опалення будинку №6 на вул. Народної Волі знаходиться на обслуговуванні Будинкоуправління №2 КЕВ м. Хмельницького. Теплоносій до даного будинку подається міським комунальним підприємством «Хмельницьктеплокомуненерго» згідно температурного графіка роботи котельні в залежності від температури зовнішнього повітря. Нарахування проводяться за фактично спожиту теплову енергію згідно показників теплового лічильника.
Цитата
# ОпаленняІрина Чос 09.11.2017, 10:53
[quote name="Відділ енергоефективності та енергозбереження"]Шановна Ірино! Повідомляємо, що працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» проведено обстеження системи централізованого опалення по стояку кв. 36 на вул. Прибузькій, буд. 6.
При обстеженні виявлено порушення в системі в одній з квартир, на що його власнику наданий припис на виконання робіт. У разі не виконання вимог припису він буде притягнутий до адміністративної відповідальності згідно чинного законодавства та матеріали будуть направлені до суду для їх розгляду в судовому порядку.
07.11.2017 року виконаний контрольний замір температури повітря в кв. 36, про що складений відповідний акт.
Температура повітря становить (+19С), (+21С), яка відповідає діючій нормі (+18С), а лише в кутовій кімнаті (+18С) - незначне відхилення від діючої норми (+20С), на що Вам буде здійснений перерахунок плати за послугу з централізованого теплопостачання.

Доброго дня. Прошу дати більш чіткі терміни виконання робіт по виправленню порушень в системі централізованого опалення. За скільки часу порушник має виправити проблему і коли можна звертатись до суду?. З першими морозами в квартирі буде неможливо знаходитись. До відома, на Прибузькій 6 кв 36 прописана та проживає малолітня дитина (необхідні відповідні умови для проживання)
Цитата
# RE: ОпаленняВідділ енергоефективності та енергозбереження 09.11.2017, 15:35
Шановна Ірино! Термін виконання робіт по усуненню порушення в системі централізованого опалення до 13.11.2017 року. У разі не виконання вимог припису буде складений протокол про адміністративне правопорушення, який розглядатиметься на адміністративній комісії при міськвиконкомі 28.11.2017 року (дата засідання згідно графіка) та будуть готуватись матеріали для подання їх до суду.
Цитата
# Надання послугЛюдмила 08.11.2017, 22:45
Добрий день. Систематична проблема з теплопостачанням, а саме починаючи з опалювального сезону у двохкімнатній квартирі №81 та по всьому стояку донизу і доверху по вул.Тернопільській 34 , холодні батареї на кухнях та холодні рушникосушники у ванних кімнатах. На наші звернення Вами було оперативно виїзджали спеціалісти(начальник дільниці Мурза),але рушникосушники були теплі лише один день.Ця проблема набула системного характеру, оскільки після виїзду спеціалістів стояки через декілька годин знову приходять в холодний стан. Прошу оперативно відреагувати та по можливості надати інформацію про наявну проблему та шляхи її вирішення,оскільки через швидкий розвиток цвілі на стінах і ін.проблем,мешканці під"їзду колективно будуть змушені позиватися до суду,після відповідного засвідчення вашою організацією письмово з оформленням акту про необігрів кухонь та ванних кімнат,через службову недбалість чи з інших причин. Дякую.
Цитата
# RE: Надання послугЗагальний відділ 09.11.2017, 16:31
Шановна Людмила! Будинок за адресою вул. Тернопільська, 34 підприємство "Хмельницьктеплокомуненерго" не обслуговує.
Цитата
# Холодна батарея 4-й рікОлена 07.11.2017, 19:59
Доброго вечора, холодна батарея в залі 4-й рік вул.Пушкіна 9 кв 5,в одній з квартир по стояку по здогадкам порушили систему обігріву (підлогу з обігрівом зробили чи вивели додаткову батарею на балкон ) ті роки займалась Ваша телова інспекція і толку нуль,скажіть будь-ласка в нас в Україні що хтять те роблять, а управи нема????
Цитата
# RE: Холодна батарея 4-й рікЗагальний відділ 10.11.2017, 14:52
Шановна Олено! Ваше звернення взято на контроль. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# боргиТетяна 07.11.2017, 12:14
Шановний Загальний відділ, перекиньте всі гроші на горячу воду, тому що якраз з линя,серпня,вересня,жовтня я платила за 2 місяця почались непорозуміння, все одно получається в мене борг, подивіться чому. Буду вдячна.
Цитата
# RE: боргиЗагальний відділ 08.11.2017, 16:14
Шановна Тетяно!
Ваше прохання виконано, кошти зараховані в оплату за гаряче водопостачання. Таким чином Вам необхідно сплатити за опалення за жовтень 2017 року -235,39 грн.
Цитата
# боргиТетяна 07.11.2017, 06:40
Шановний Загальний Відділ, я літом спеціально трохи платила за опалення і про свою переплату знала, але чого за серпень вересень та жовтень гроші перерахували не на гарячу воду, а на опалення.Я не розумію. Я оплату веду через приват банк і там графа призначення платежу Опалення гаряча вода. Я платила за гарячу воду по лічильникам, а решта завжди перераховувалась на опалення, чого зараз ви перераховуєте на опалення, а гарячу воду ніби я не плачу, хоча я якраз за неї і плачу подивіться 519,44 це оплата за 8 кубів гарячої води, а за опалення я не платила, так як знала, що в мене є там понад 400 грн. Прошу зробити перекидку грошей на гарячу воду і пояснити чого не хватає ще грошей? Буду дуже вдячна.
Цитата
# RE: боргиЗагальний відділ 07.11.2017, 08:47
Шановна Тетяно!
Оплата в сумі 519,44 грн. буде перенесена на гаряче водопостачання. Просимо вибачення за спричинені незручності.
Цитата
# ПодякаНатали 06.11.2017, 23:43
Цитую Загальний відділ:
Шановна Наталія! Ваше звернення взято до уваги!

Спасибо,компьютерная служба мне очень помогла.Владимирская 1.кв.17
Цитата
# Внутрішні мережіВалерій 06.11.2017, 21:40
Дякую що почули,можливо це допоможе.свободи5а другий.
Цитата
# RE: Внутрішні мережіЗагальний відділ 07.11.2017, 09:07
Шановний Валерій! Дякуємо за розуміння.
Цитата
# Відповідь на звернення від 30.10.2017, 10:18Юрій 06.11.2017, 19:28
Цитую Юрій:
Добрий день. Систематична проблема з теплопостачанням, а саме починаючи з опалювального сезону у тьохкімнатній квартирі №5(перший поверх, перший підїзд) по вул.П.Мирного 32/3 із чотрьох строяків лише два стояки цетрального теплопостачання теплі, решту два холодні (кухня та спальна кімната). На наші звернення Вами було оперативно виїзджають спеціалісти і проблема вирішується. Однак це набуло системного характеру, оскільки після виїзду спеціалістів стояки у тих двох кімнатах через 12-24 годин знову приходять в холодний стан. Прошу оперативно відреагувати та по можливості надати інформацію про наявну проблему та шляхи її вирішення. Дякую.


Дякуємо, проблема вирішена в оперативному порядку, система теплопостачання працює відмінно.
Цитата
# RE: Відповідь на звернення від 30.10.2017, 10:18Загальний відділ 07.11.2017, 09:08
Шановний Юрій! Подяки від людей - це найвища нагорода для комунальників.
Цитата
# Подача горячої водиОлег 06.11.2017, 18:29
Доброго вечора!
Поясніть, будь ласка, чому в 6,30 та 18.30 в кранах гарячої води вода прохолодна.
тел. 0964395808. Олег. вул. Свободи, 7б, кв.36.
Цитата
# RE: Подача горячої водиЗагальний відділ 09.11.2017, 15:31
Шановний Олег! Гаряче водопостачання Вашої квартири відновлено. Про що скаладено відповідний акт, температура ГВП в квартирі відповідає санітарні нормі.
Цитата
# ОпаленняІрина Чос 06.11.2017, 16:43
Доброго дня. Проживаю за адресою м Хмельницький,Прибузька 6 кв 36. У половині квартири повністю відсутнє опалення. На звернення Хмельницьктеплокомуненерго не реагує. Писала заяву та неодноразову викликала аварійну службу. За що я маю платити кошти?
Цитата
# RE: ОпаленняВідділ енергоефективності та енергозбереження 08.11.2017, 17:03
Шановна Ірино! Повідомляємо, що працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктеплокомуненерго» проведено обстеження системи централізованого опалення по стояку кв. 36 на вул. Прибузькій, буд. 6.
При обстеженні виявлено порушення в системі в одній з квартир, на що його власнику наданий припис на виконання робіт. У разі не виконання вимог припису він буде притягнутий до адміністративної відповідальності згідно чинного законодавства та матеріали будуть направлені до суду для їх розгляду в судовому порядку.
07.11.2017 року виконаний контрольний замір температури повітря в кв. 36, про що складений відповідний акт.
Температура повітря становить (+19С), (+21С), яка відповідає діючій нормі (+18С), а лише в кутовій кімнаті (+18С) - незначне відхилення від діючої норми (+20С), на що Вам буде здійснений перерахунок плати за послугу з централізованого теплопостачання.
Цитата
# Заява на відновлення опаленняСавчук Тетяна 06.11.2017, 11:50
Прошу відновити опалення(приєднати радіатори,зняти пломби) за адресою Пушкіна 9,кв 26,тел0972846832
Цитата
# RE: Заява на відновлення опаленняЗагальний відділ 08.11.2017, 11:01
Шановна Тетяно! Ваше звернення взято на контроль. Теплопостачання квартири №26 на вул. Пушкіна, 9 буде відновлено в найкоротший термін. Дякуємо за розуміння.
Цитата
# ЗаяваБабич Валерій 05.11.2017, 19:03
Прошу помилково сплачені кошти за опалення на абонентський рахунок 95166 в сумі312грн. 99коп зарахувати на рахунок 9516601, та зробити перерахунок боргу абонента Бабич А.Ф.
Цитата
# RE: ЗаяваЗагальний відділ 06.11.2017, 11:44
Шановний Валерій!
Розрахунки приведені у відповідність до особових рахунків.
Цитата
# Не працює рушникосушникТетяна 05.11.2017, 18:50
Добрий день!Проспект Миру 78/4,кв.104 не працює рушникосушник.
Цитата
# RE: Не працює рушникосушникЗагальний відділ 06.11.2017, 15:46
Шановна Тетяно! Працівники підприємства відновили роботу рушникосушки у Вашій квартирі. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності.
Цитата
# рахунок за жовтеньНаталя 03.11.2017, 18:43
Доброго дня. Сьогоднi повi сили рахунки за тепло. 225грн за 5днiв??? Ви серьозно? Опалення в нас затримали на пару днiв, i тут такий рахунок? Що буде в наступном мicяцi страшно думати...
Цитата
# RE: рахунок за жовтеньЗагальний відділ 09.11.2017, 15:20
Шановна Наталіє!
Опалювальний період 2017-2017 р.р. розпочався 21 жовтня. Оскільки на Вашому будинку влаштовано прилад обліку теплової енергії, нарахування проведено за фактично спожиті послуги.
Цитата
# Вопрос о подкрутке счетчиковВалентина Евгеньевна Марьясова 03.11.2017, 16:49
Добрый вечер! Я живу по просп Мира 88 и у меня хранятся ключи от помещения где находится счетчик тепловой Сегодня раздался звонок от соседа с кв 102,который требовал подкрутить счетчик и через часа 2 снова его вернуть в прежнее состояние просто соседу очень жарко в квартире на мое замечание что это уголовно наказуемо и этого делать нельзя он не отреагировал! Пожалуйста напечатайте небольшие такие памятки и поместить около подвальн помещении что этого делать нельзя Пусть эти обьявления будут небольшие по размеру например в половинку тетрадного листа и этим мы решим проблему год назад в Жеке №6 было собрание ответственных старших по дому и поднимался такой вопрос Пожалуйста рассмотрите мое маленькое предложение С уважением к вашей нелегкой работе ВАЛЕНТИНА
Цитата
# RE: Вопрос о подкрутке счетчиковЗагальний відділ 06.11.2017, 15:44
Шановна Валентина Євгенівна! Ваше звернення прийнято до уваги. Дякуємо за співпрацю та розуміння.
Цитата
# боргиТетяна 03.11.2017, 15:55
не зрозуміла звідки у мене взялись борги, я постійно знімаю показники і оплачую кожного місяця, чи за два місяця, зараз аплатила за вересень і жовтень і в мене переплата по опаленню більше 700 і недоплата по лічильникам більше 800 грн. Як це пояснити, я плачу за все, якось не так розподіляється? Я не вважаю що в мене є недоплата, розберіться будь ласка і дайте мені відповідь. Мій розрахунковий рахунок 93206
Цитата
# RE: боргиЗагальний відділ 06.11.2017, 11:46
Шановна Тетяно!

Станом на 01.10.2017 року за Вашим особовим рахунком по графі опалення існувала переплата в сумі 492,19 грн., нарахування за опалення у жовтні 2017 р.склало 235,39 грн.
29.10.2017 року, Ви заплатили за опалення 519,44грн.
Таким чином , станом на 01.11.2017 року за опалення утворилась переплата в сумі 776,24 грн
По графі гаряче водопостачання Ви передали споживання в серпні 6 куб.м. та в жовтні 8 куб.м..
Оскільки оплати за гаряче за цей вид послуг не надходило - станом на 01.11.2017 року утворився борг в сумі 863,70 грн.
На Ваше бажання суми оплати можуть бути перерозподілені. Дякуємо.
Цитата
# Не гріють батереїАнна 03.11.2017, 09:37
СКАРГА !!! Квартира на верхньому поверсі не гріють батереї через накопичення повітря, випускаємо кілька разів на день. В теплокомуненерго зверталися неодноразово, ніхто ніяких мір не приймає.Минулого року 1,5 місяця так тривало, і ось тільки опалювальний сезон починається знову все повторюється. ВИМАГАЮ ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ МІРИ Цитую Загальний відділ:
Шановний Олексію Полікаровських! Теплопостачання Вашого будинку відновлено. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності.
Цитата
# RE: Не гріють батереїЗагальний відділ 03.11.2017, 15:53
Шановна Анна! Працівники підприємства виконали роботи по відновленню теплопостачання 7 під'їзду будинку на вул. П.Мирного, 27. Для більш детального обстеження вкажіть будь ласка номер квартири або контактний номер телефону. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Внутрішні мережіВалерій 02.11.2017, 16:39
Так що робити підкажіть куди звертатися? Ви ненадали послуги а оплату отримаєте.прошу надати допомогу в цьому питанні.
Цитата
# RE: Внутрішні мережіЗагальний відділ 03.11.2017, 16:32
Шановний Валерію! Міським комунальним підприємством "Хмельницьктеплокомуненерго" направлений лист УМК "Заріччя", балансоутримувачу будинку №5а на вул. Свободи, щодо вжиття заходів по відновленню приладів опалення у І та ІІ під`їзді даного будинку та збереженню приладів опалення у місцях загального користування житлових будинків.
Цитата
# внутрішні мережівалерій 02.11.2017, 10:56
свободи 5а другий підьізд.прошу зробити перерахунок на отоплення в підьізді так як відсутні радіатори або провести роботи поіх ремонту.
Цитата
# RE: внутрішні мережіЗагальний відділ 02.11.2017, 16:17
Шановний Валерію! Працівниками міського комунального підприємства «Хмельницьктепло-комуненерго» не виконувались роботи по демонтажу приладів опалення у під’їздах будинку №5а на вул. Свободи. Перерахунок плати за внутрішньобудинкове обслуговування системи централізованого опалення неможливий.
Цитата
# холодна батарея у кімнатіДмитро 02.11.2017, 08:45
Доброго дня. вулиця Кам'янецька, 82, кв. 63.
знову у кімнаті холодна батарея.
тиждень тому дану проблему усунули, але вчора половина була холодною, а сьогодні зранку вже вся.
номер: 0987626410
Цитата
# RE: холодна батарея у кімнатіЗагальний відділ 03.11.2017, 15:55
Шановний Дмитро! Ваше звернення взято на контроль. Вибачте за спричинені Вам незручності.
Цитата
# Вчасне зняття пільглюдмила 02.11.2017, 00:42
Будь ласка, передивіться нарахування плати за ваші послуги на о/р 27341 (пр.Миру, 60, кв.20).Особа, якій надавалися пільги - Дроженко Ніна Матвіівна - померла 14 жовтня. Тобто, отримувача пільг вже немає. Зараз у цій квартирі тимчасово проживають родичі померлої (з Росіі), тому оплату за опалення та гаряче водопостачання вони мають вносити у 100%-му об'ємі. Навряд чи ці люди будуть спішити до вашої установи з документами про смерть власника: просто скористуються можливістю платити пільгову суму. Візьміть до уваги цю інформацію: відсутність підстав для подальшого нарахування пільгової оплати по о/р 27341.
Цитата
# RE: Вчасне зняття пільгЗагальний відділ 02.11.2017, 14:58
Шановна Людмило!

Дякуємо за надану інформацію, зміни будуть враховані при нарахуванні плати за теплопостачання.
Цитата
# RE: Звернення споживачівАнатолій 01.11.2017, 21:03
Цитую Анатолій:
Після мого попереднього звернення від 30.04.2015 р. нічого не змінилося рушникосушка як була холодна так і залишається. Так, прийшов інспектор склав акт, що рушникосушка дійсно не працює і температура гарячої води не відповідає нормам і сказав що вирішать проблему й здійснять перерахунок, але результату немає. Рушникосушка як не працювала так і не працює і перерахунку теж ніхто не провів, а плата, як і раніше, нараховується як із працюючою рушникосушкою.Рушникосушка має сушити рушники, а вона навпаки через те, що холодна, працює як рушникозволожувач бо на ній постійно утворюється конденсат. І ванна кімната знову після чергового ремонту в ній покрилася грибком через те, що не обігрівається. Вимагаю вирішити дану проблему, і виконати перерахунок за не надану послугу! Чому я платив і маю платити за послугу яка мені не надається? Особовий рахунок № 53468

Ще додаю контактний номер телефону: 0672929946.
Цитата
# RE: Звернення споживачівЗагальний відділ 03.11.2017, 16:36
Шановний Анатолію! Ваше звернення взято на контроль. Вибачте за спричинені Вам незручності. Внутрішньобудинкову систему опалення та гарячого водопостачання Вашого будинку обслуговує БУ-2. Дякую за розуміння.
Цитата
# РегистрацияНатали 01.11.2017, 19:44
У энерго.. круглосуточно работает в колцентре оператор ,который помогает в регистрации.Очень хотелось бы чтобы вы переняли опыт хотя бы в первое время.Не все люди пожилого и старшего возраста могут это сделать самостоятельно.
Цитата
# RE: РегистрацияЗагальний відділ 06.11.2017, 08:16
Шановна Наталія! Ваше звернення взято до уваги!
Цитата
# ОтопленняУльяна 01.11.2017, 19:27
Доброго вечора! Я і моя сім'я проживаємо за адресою вул.Тернопільська, 16/1, кв.8. У нас усього другий поверх в п'ятиповерхівці, а батареї від початку опалювального сизону обігрітими ще не були. Сьогодні просто холодні, ніби влітку. А у мене двоє маленьких діток і я на шостому місяці вагітності. Квартира орендована і субсидій нема. ЗА ЩО Я МАЮ ВАМ ПЛАТИТИ КОШТИ, якщо я на ці вихідні іду вкредит брати якісь електроконвектори, щоб ми тут в більший холод не позамерзали??? Ви, напевно, дуже хочете, щоб про вас почала говорити скоро уся Україна по усім телеканалам!!!0988045392 Хижинська Ульяна Володимирівна
Цитата
# RE: ОтопленняЗагальний відділ 02.11.2017, 15:02
Шановна Ульяна! Підприємство "Хмельницьктеплокомуненерго" будинок за адресою буд. Тернопільська, 16/1 не обслуговує. Зверніться будь-ласка в КП "Південно - Західні теплові мережі".
Цитата
# особистий кабінетНаталія 01.11.2017, 15:14
Добрий день. Підкажіть як зареєструватися в особистому кабінеті. Не пропускає ніякі ціфри
Цитата
# RE: особистий кабінетAdministrator 01.11.2017, 15:47
Шановна Наталія! Якщо ви є клієнтом послуг Хмельницьктеплокомуненерго-
Необхідно вводити особовий рахунок та останній платіж з будь-якої послуги, яка надається Хмельницьктеплокомуненерго.
У зв'язку з затримкою перерахування грошей фінансовими установами (банками, поштою), буває необхідність введення суми попереднього платежу.
Цитата
# ХОЛОДНИЙ РУШНИКОСУШНИКТовкан Інна 01.11.2017, 14:19
Доброго дня! Нещодавно Вами усунуті недоліки в опаленні батареї та рушникосушника. Однак, станом на сьогодні рушникосушник знов ХОЛОДНИЙ! Прошу вжити заходів.
Цитата
# RE: ХОЛОДНИЙ РУШНИКОСУШНИКЗагальний відділ 03.11.2017, 16:14
Шановна Інна! Працівники підприємства відновили роботу рушникосушки квартири №61 на вул. Гречка, 12/1. Приносимо Вам вибачення за тимчасові незручності.
Цитата
# Регистрация в личном кабинетеАлександр 01.11.2017, 11:20
Расчетный счет-52328 Укажите сумму последней оплаты
Цитата
# Регистрация в личном кабинетеАлександр 01.11.2017, 10:57
Не могу зарегистрироваться в личном кабинете Не понятно какую нужно вводить сумму последней оплаты ВВодил разные суммы и ничего не получается Извините может поможите разобраться
Цитата
# RE: Регистрация в личном кабинетеAdministrator 01.11.2017, 11:17
Шановний Олександр! Якщо ви є клієнтом послуг Хмельницьктеплокомуненерго-
Необхідно вводити особовий рахунок та останній платіж з будь-якої послуги, яка надається Хмельницьктеплокомуненерго.
У зв'язку з затримкою перерахування грошей фінансовими установами (банками, поштою), буває необхідність введення суми попереднього платежу.
Цитата
# Не працює рушникосушка, перерахунок оплатиАнатолій 01.11.2017, 10:05
Після мого попереднього звернення від 30.04.2015 р. нічого не змінилося рушникосушка як була холодна так і залишається. Так, прийшов інспектор склав акт, що рушникосушка дійсно не працює і температура гарячої води не відповідає нормам і сказав що вирішать проблему й здійснять перерахунок, але результату немає. Рушникосушка як не працювала так і не працює і перерахунку теж ніхто не провів, а плата, як і раніше, нараховується як із працюючою рушникосушкою.Рушникосушка має сушити рушники, а вона навпаки через те, що холодна, працює як рушникозволожувач бо на ній постійно утворюється конденсат. І ванна кімната знову після чергового ремонту в ній покрилася грибком через те, що не обігрівається. Вимагаю вирішити дану проблему, і виконати перерахунок за не надану послугу! Чому я платив і маю платити за послугу яка мені не надається? Особовий рахунок № 53468
Цитата
# RE: Не працює рушникосушка, перерахунок оплатиЗагальний відділ 03.11.2017, 16:35
Шановний Анатолію! Ваше звернення взято на контроль. Вибачте за спричинені Вам незручності. Внутрішньобудинкову систему опалення та гарячого водопостачання Вашого будинку обслуговує БУ-2. Дякую за розуміння.
Цитата
# регистрация в личном кабинетеАнастасия 31.10.2017, 16:29
Добрый день Администратор! Как попасть во вкладку "Профиль"для изменения электронного адреса, если не можешь войти в личный кабинет? У меня ведь не активирован аккаунт. Анастасия.
Цитата
# RE: регистрация в личном кабинетеAdministrator 31.10.2017, 16:53
Доступ до особистого кабінету відбувається по логіну і паролю. Без активації електронної адреси кабінет працює в обмеженому режимі, при цьому, вкладка "Профіль" уже доступна і дозволяє змінювати особисті дані.
Цитата